Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کوهنوردی زنجان با بیان اینکه ۱۵ باشگاه رسمی کوهنوردی در استان زنجان فعالیت می‌کند، گفت: ۶۵ گروه کوهنوردی غیرمجاز در استان زنجان فعالیت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی مرادخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به صعود عسل پویان دختر ۵ ساله زنجانی به قله ۳۴۸۱ متری الوند، اظهار کرد: این کوهنورد روز ۱۳ خردادماه توانست به قله الوند صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این کوهنورد زنجانی روز ۱۳ خرداد ماه ساعت ۶ صبح صعود به قله را آغاز کرد و توانست ساعت دوازده به قله صعود کند، ادامه داد: این اولین سعود بالای ۳ هزار متر این کوهنورد است.

رئیس هیئت کوهنوردی زنجان با بیان اینکه هیئت کوهنوردی شهرستان زنجان تلاش می‌کند تا سطح باشگاه های کوهنوردی را ارتقا دهد، تصریح کرد: فعالیت گروه‌های کوهنوردی خارج از چهار چوب باشگاه‌ها، از نظر فدراسیون غیرمجاز است و باید حتماً گروه‌های کوهنوردی فعالیت خود را در سطح باشگاه های کوهنوردی و اخذ مجوز از باشگاه‌ها کوهنوردی انجام دهند.

وی با بیان اینکه بیش از یک سال است که در تلاش هستیم تا گروه‌های کوهنوردی را حمایت کنیم تا به سمت باشگاه‌ها و اخذ مجوز حرکت کنند، عنوان کرد: حمایت از باشگاه‌های کوهنوردی یکی از اولویت‌های هیئت کوهنوردی زنجان است.

مرادخانی با بیان اینکه ۱۵ باشگاه رسمی کوهنوردی در استان زنجان فعالیت می‌کند، ادامه داد: ۶۵ گروه کوهنوردی غیرمجاز در استان زنجان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولان گروه‌های کوهنوردی غیرمجاز به اداره کل ورزش و جوانان معرفی شده‌اند، افزود: توجیه و تشویق گروه‌های کوهنوردی غیر‌مجاز برای فعالیت در سطح باشگاه های کوهنوردی و اخذ مجوز گروه کوهنوردی توسط کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان در حال پیگیری است.

رئیس هیئت کوهنوردی زنجان با بیان اینکه در چند مدت اخیر متاسفانه حوادث گروه های کوهنوردی افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: به گروه‌های کوهنوردی غیرمجاز توصیه می‌شود مجوزهای لازم را اخذ کنند و در این راستا هیئت کوهنوردی حمایت خود را از آن‌ها جهت اخذ مجوزها انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان زنجان فعالیت باشگاه های کوهنوردی هیئت کوهنوردی زنجان گروه های کوهنوردی کوهنوردی غیرمجاز گروه کوهنوردی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر

با گذشت ۵ روز از مفقود شدن «یسنا دیدار»، دختر ۴ساله گلستانی، هنوز هیچ اثری از وی به دست نیامده است.

 

به گزارش فارس، چند روزی است که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنای ۴ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار دارد. عصر یکشنبه ۹ اردیبهشت یسنای ۴ساله همراه خانواده در روستا، هنگام رفتن به مزرعه ناگهان ناپدید می‌شود.

مادر دختر بچه چهارساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود. به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد.

از همان دقایق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند، اما متاسفانه هنوز آثاری از این دختر بچه یافت نشده است.

مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی می‌گوید از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگ‌های جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه دارد.

به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلیومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ساله پیدا نشده است.

دیگر خبرها

  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • بارش شدید برف و باران در این مناطق/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله