Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، روز دوشنبه لایحه اعزام کاروان شهرداری مشهد به عراق بررسی و مصوب شد.

طبق  این مصوبه به شهرداری مشهد اجازه داده شد، نسبت به اجرای برنامه‌های تدوینی اعزام کارگران خدمات شهری، اتوبوسرانان، عوامل ستادی، اتوبوس و ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری، به تعداد تایید شده در ستاد اربعین برای حضور و خدمتگزاری در مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی در کشور عراق در سال ۱۴۰۱، تا سقف ۱۵۰ میلیارد ریال با اختیار شهردار مشهد اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این مصوبه هزینه‌های انجام شده متناسب با تفاوت نرخ ارز در زمان هزینه کرد به نسبت زمان تصویب این مصوبه و بر اساس نرخ رسمی اعلام شده در تابلوهای اعلام نرخ صرافی‌های دارای مجوز تعدیل خواهد شد.

همچنین شهرداری مکلف است، آثار مالی ناشی از اجرای این مصوبه را در اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱ منعکس کند و پیگیری لازم برای اعمال در حساب فی مابین با دولت را انجام دهد.

اختصاص ۲۴ میلیارد ریال برای مرمت سرای عزیرالله اف

بررسی لایحه مرمت و بازرسی سرای تاریخی عزیز الله اف از دیگر دستور کارهای جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد بود.
طبق این مصوبه به شهرداری مشهد اجازه داده شد، برای مرمت و بازسازی سرای عزیز الله اف تا سقف مبلغ ۲۴ میلیارد ریال با اولویت اقدامات آنی و ضروری مورد نیاز برای استحکام‌بخشی و به منظور جلوگیری از تخریب این اثر تاریخی اقدام کند.
کارونسرای عزیزالله اف از بناهای تاریخی مشهد است که در سال ۱۳۰۷ به دستور حاج غلام حسین مشهدی ساخته شده است. این اثر تاریخی به شماره ۴٠٣٠ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
در ادامه جلسه امروز لایحه استمهال ( مهلت خواستن) اجرای پارکینگ مورد نیاز بیمارستان مادر نیز بررسی و مصوب شد.

طبق این مصوبه با عنایت به لایحه استمهال برای اجرای پارکینگ مورد نیاز بیمارستان مادر،  با توجه به شروع عملیات اجرایی احداث پارکینگ بیمارستان، شهرداری مشهد مکلف است مهلت تامین کسری پارکینگ طبق ضوابط روز، حداکثر تا ششم فرودین ماه سال ۱۴۰۲ تمدید و در صورت عدم اجرا و تکمیل پارکینگ تا مهلت مقرر مطابق مقررات و ضوابط قانونی اقدام  کند.

همچنین شهرداری مکلف است، گزارش پیشرفت اجرای کار را هر ۲ ماه یکبار به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه کند.
 

برچسب‌ها شهرداری مشهد ستاد اربعین شورای اسلامی شهر مشهد اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد ستاد اربعین شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری مشهد ستاد اربعین شورای اسلامی شهر مشهد اربعین شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری مشهد میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین