Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 حجم جابجایی کانتینر در بنادر عربستان در ماه می گذشته با 24 درصد افزایش سالانه به 600107 کانتینر رسید.

 به گزارش تین نیوز از خلیج آنلاین؛ حجم جابجایی کانتینر در بنادر عربستان در ماه می گذشته با ۲۴ درصد افزایش سالانه به ۶۰۰۱۰۷ کانتینر رسید. تعداد کانتینرهای صادراتی با ۲.۵۷ درصد افزایش به ۱۷۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۵۸ کانتینر و کانتینرهای ورودی با ۰.۶۴ درصد کاهش به ۱۷۶۹۷۸ کانتینر رسید.

 تعداد کانتینرهای ترانشیپ به ۲۴۷ هزار و ۱۷۲ کانتینر افزایش یافت که نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۱ ۲.۰۱ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بار جابجایی به ۲۱,۰۴۱,۰۲۱ تن بوده که با ۲۳.۷۰ درصد افزایش، محموله عمومی با ۲۱.۸۶ درصد افزایش به ۸۱۰۲۴۴ تن رسیده است.

حجم محموله جامد با افزایش ۲.۴۶ درصدی در مجموع ۴۱۶۶.۷۴۹ تن و محموله مایع با افزایش ۳۰.۷۴ درصدی به ۱۵۸۶۹۶۳۴ تن بوده است

تعداد کشتی‌ها با ۳.۰۳ درصد افزایش به ۱۰۲۰ کشتی و تعداد کل خودروها به ۸۱۷۳۷ دستگاه رسید که ۴۲.۳۳ درصد افزایش داشت، در حالی که مواد غذایی با ۶.۵۰ درصد کاهش به ۱۸۲۵۵۷۹ تن رسید.

بنادر سعودی در ماه می گذشته ۵۴۹۰۷ مسافر را دریافت کردند که ۱۶.۳۸ درصد افزایش داشت و ۴۵۹۶۷۷ دام وارداتی تخلیه شد که ۱۸۱.۶۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: عربستان تین کشتی مواد غذایی بنادر عربستان درصد افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: «در یک ماه گذشته ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو، دچار مسمومیت و ۱۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.»

به گزارش تسنیم، بابک یکتاپرست با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: «در سال‌جاری به‌دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم و متأسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به‌عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به‌همراه دارد.»

 وی افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (۱۶ نفر)، لرستان (۱۲ نفر) و کرمانشاه (۱۰ نفر) رخ داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی