Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:17:09 GMT

تن‌هاخ عذر دستیار سابق فرگوسن را خواست

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۳۴۹۶

تن‌هاخ عذر دستیار سابق فرگوسن را خواست

به گزارش "ورزش سه"، مایک فلان 59 ساله در چند دوره زمانی متفاوت در اولدترافورد کار کرده که آخرین آنها به عنوان دستیار اولگنار سولسشایر از سال 2019 تا اواسط فصل اخیر بوده است.

با وجود اخراج سرمربی نروژی، فلان به کار خود در کادر فنی به عنوان دستیار سرمربی بعدی تیم رالف رانگنیک ادامه داد، البته با شرح وظایف سبک‌تر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اما نشریه اتلتیک انگلیس نوشته است که اریک تن هاخ سرمربی جدید شیاطین سرخ عذر فلان را خواسته است و به او گفته که باید کادر فنی من‌یونایتد را ترک کند چرا که او می‌خواهد دستیارانش خودش شامل میشل فن‌در‌خاخ را روی کار آورد. البته تن‌هاخ برای کسب شناخت بیشتر قصد دارد از یکی دیگر از دستیاران سابق سرالکس فرگوسن، استیو مک‌کلارن استفاده کند و او را از ماه آینده به عنوان در کنار خود خواهد داشت.

فلان یکی از اعضای محبوب در نزد هواداران منچستریونایتد است که در فاصله سال‌های 2008 تا 2013 دستیار سرالکس فرگوسن بود اما با بازنشسته شدن فرگی و روی کار آمدن دیوید مویس، او هم برکنار شد. اوله گنار سولسشر، فلان را به اولدرترافورد برگرداند و او تابستان سال گذشته قراردادی جدید با تیم قرمزپوش هم امضا کرد. این یعنی که خروج فلان از منچستریونایتد منوط به کسب مجوز از باشگاه است. در همین حال، این احتمال وجود دارد که باشگاه از ظرفیت‌های فلان در پست‌های دیگری خارج از کادر فنی استفاده کند.

فلان تنها عضو باشگاه منچستریونایتد نیست که امسال این تیم را ترک می‌کند. پیش از این سرآشپز باشگاه از شیاطین سرخ جدا شد و این باشگاه هنوز در حال آگهی دادن بای استخدام سرآشپز جدید است. مت جاج، مذاکره کننده ارشد باشگاه در حوزه نقل و انتقالات هم اخیراً از من‌یونایتد جدا شده است، همینطور جیم لالو و مارسل باوت به عنوان استعدادیاب‌های اصلی باشگاه.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواست پدرزن برای قصاص دامادش

مرد جوان که در پی اختلاف با همسرش، وی را به قتل رسانده و سپس خودسوزی کرده بود در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پدرزنش برای او درخواست قصاص کرد.

به گزارش مشرق، ۸ فروردین ۱۴۰۱ مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از قتل دخترش خبر داد. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند مشخص شد زنی ۳۸ ساله به نام مریم با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

در نخستین گام از تحقیقات مشخص شد که همسر مقتول همزمان با جنایت ناپدید شده است.

پدر مقتول به پلیس گفت: دختر و دامادم بعد از سال تحویل به سفر رفتند و قرار بود پایان تعطیلات برگردند اما روز ۵ فروردین من حالم بد شد و با دخترم تماس گرفتم و از او خواستم که اگر امکان دارد به تهران برگردند آنها هم به خاطر من سفرشان را نیمه کاره رها کردند و برگشتند. بعد هم به خانه من آمدند. آن شب بعد از خوردن شام به خانه خودشان رفتند. صبح با دخترم تماس گرفتم اما جواب نداد نگرانش شدم و به خانه‌شان رفتم هرچه زنگ زدم کسی در را باز نکرد. در نهایت با کلید یدک که پیشم بود در را باز کردم و دیدم دخترم کشته شده است و دامادم هم نیست.

مأموران حدود ۳ هفته در جست‌وجوی شوهر مقتول بودند تا اینکه از بیمارستانی در لواسان خبر رسید مرد جوان با آثار سوختگی در بیمارستان بستری شده است.

وی پس از بهبودی در همان بازجویی‌های ابتدایی به قتل همسرش اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه پدر مقتول برای دامادش درخواست قصاص کرد.

بعد از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم، اما زیاد نبود؛ موضوعی که باعث شد من او را بکشم مربوط به سفرمان در تعطیلات نوروز است. ما قرار بود پانزده روز به سفر برویم که پدر همسرم تماس گرفت و گفت حالش بد است ما هم به ناچار برگشتیم، اما وقتی به خانه پدرزنم رفتیم دیدیم حالش بد نیست و بیخودی ما را به تهران کشانده است، همان شب به همسرم گفت دوباره به سفر برویم که من مخالفت کردم و گفتم خسته هستم و دیگر نمی‌خواهم جایی بروم. سر همین موضوع بحث‌مان شد. من داشتم سالاد درست می‌کردم که عصبانی شدم و می‌خواستم با همان چاقویی که دستم بود خودم را بزنم اما مریم جلوی من را گرفت و چاقو ناخواسته به او خورد بعد هم از شدت عصبانیت دو ضربه دیگر هم زدم و از خانه خارج شدم. ۲۰ روز از ماجرا گذشته بود و عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد به همین خاطر تصمیم گرفتم خودم را بکشم. در نزدیکی پارکی در لواسان گالن نفت را که از قبل تهیه کرده بودم روی ماشینم ریختم و آتش زدم اما رهگذران نجاتم دادند. من شرمنده پدرزنم هستم و از او می‌خواهم من را ببخشد.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • بدترین خرید فرگوسن در یونایتد چه کسی بود؟
  • سر آلکس فرگوسن بدترین خریدش در منچستریونایتد را فاش کرد
  • وقتی قصه «سِر» به سر رسید/ روایت رختکن غمگین شیاطین سرخ در مه ۲۰۱۳
  • فرگوسن هم نمی‌تواند در فولاد موفق باشد/ فوتبال خوزستان دست افراد اهل فن نیست
  • خواست پدرزن برای قصاص دامادش
  • ادین ترزیچ، هواداری که دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان رساند / عکس
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!