Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع برزیلی رئال مادرید امروز در مراسمی خاص از هواداران این تیم خداحافظی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارسلو که از سال 2007 در عضویت باشگاه رئال مادرید بود و در این سال‌ها 25 قهرمانی از جمله 6 قهرمانی در لالیگا و 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان را با کهکشانی تجربه کرد، سرانجام به پایان خط با پرافتخارترین باشگاه اروپایی رسید و حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند راهی تیمی دیگر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع برزیلی در این سال‌ها در 545 بازی برای رئال مادرید به میدان رفت و آمار 38 گل‌زده و 103 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

مارسلوی 34 ساله امروز (دوشنبه) با حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در مراسم خاصی که برای خداحافظی او ترتیب داده شده بود، در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، گفت: می‌خواهم از باشگاه، هم‌تیمی‌هایم، مربیانم و تمامی افرادی که در باشگاه رئال مادرید کار می‌کنند، تشکر کنم. من برای بزرگترین باشگاه دنیا بازی کردم. می‌خواهم از همسرم تشکر کنم، بدون او من این چیزی نبودم که الان هستم. همچنین از پسرانم تشکر می‌کنم که بازی پدرشان را برای بزرگترین باشگاه دنیا دیدند.

این مدافع برزیلی در ادامه رو به اسطوره باشگاه رئال مادرید که در این مراسم حضور داشت، کرد و گفت: از رائول بابت اینکه کاپیتان من و الگویی برایم بود، تشکر می‌کنم. هرگز این را نگفته بودم، اما تو الگوی من بودی (رائول با شنیدن این جملات اشک در چشمانش حلقه زد). متشکرم.  این برای من خداحافظی نیست چون احساس ترک کردن رئال مادرید را ندارم.

در این مراسم کارلو آنچلوتی هم حضور داشت و او نیز از سخنرانی مارسلو احساساتی شد.

چوامنی رسماً به رئال مادرید پیوست

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید هم پیش از سخنرانی مارسلو گفت: امروز می‌خواهیم از کاپیتان بزرگ‌مان قدردانی کنیم، یکی از بزرگترین اسطوره‌های‌مان، بازیکنی با بیشترین جام قهرمانی در تاریخ باشگاه رئال مادرید و آن مارسلو است. مارسلوی عزیز، تو یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ باشگاه رئال مادرید و تاریخ فوتبال هستی.

وی افزود: رئال مادرید همیشه خانه تو خواهد بود. بابت تمامی کارهایی که در این سال‌ها کردی از تو تشکر می‌کنم. مارسلوی عزیز، تو همیشه در قلب هواداران ما خواهی بود. ما به تو افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی رئال مادرید کارلو آنچلوتی رئال مادرید باشگاه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است