Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته چهار نفر در تصادفات درون شهری در سنندج جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سرهنگ برزو مرادی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: سه نفر از این جانباختگان عابر پیاده بود و سرنشین یک خودرو هم در برخورد با تیرچراغ برق جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در یکی از این تصادفات یک کودک توسط یک کامیون زیرگرفته شده بود افزود: کامیونی که در معابر شلوغ فعالیت می‌کند باید یک همراه داشته باشد تا از این حوادث پیشگیری شود.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: بیشترین عامل تصادفات درون شهری سرعت راننده خودرو است که برخی مواقع شاهد کورس سرعت رانندگان جوان با یکدیگر هستیم که خطرآفرین است.

وی در رابطه با راه اندازی پیست اتومبیلرانی که قرار بوده با هدف کاهش مسابقه گذاشتن رانندگان جوان  راه‌اندازی شود گفت: شهرداری سنندج قول داده بود این پیست را راه اندازی کند اما تاکنون این وعده عملی نشده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان ادامه داد: تنها راهی که در کاهش این تصادفات می‌تواند در کوتاه مدت اثرگذار باشد ایجاد سرعتکاه‌ است که از سال گذشته مناطق پرخطر را به شهرداری معرفی کرده‌ایم اما به شکل مناسب تمامی نقاط ایمن نشده است.

وی بلوار ساحلی، بلوار شهدای انتظامی، کمربندی آبیدر، بلوار پاسداران تقاطع انتظام به سمت میدان جهاد، کمربندی بهشت محمدی و بلوار مستضعفین را پرخطرترین معابر از نظر تصادف بیان کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سنندج راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج