Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت انتخاب هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با پایان مهلت ارسال آثار در بخش‌های مختلف کار خود را آغاز کرد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، هیات انتخاب هشتمین جشنواره فیلم شهر در دو بخش ملی و بین الملل از ۵ خرداد ماه در بخش‌های مسابقه فیلم­ های داستانی، مستند، پویانمایی، سینمایی و ویدیویی، سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی، محله، اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهری برای بازبینی آثار کار خود را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی، به تصویر کشیدن تغییرات فرهنگی نقد تصویری، تحکیم بنیان خانواده، توسعه زیرساخت‌های شهری، مواجهه با بحران و مصائب با زیر مجموعه بلایایی طبیعی (با نگاه ویژه به بیماری کرونا)، حکمرانی شهری با زیر مجموعه قانون‌گذاری و برنامه محوری؛ فعالیت جهادی، برقراری انضباط مالی و توسعه منابع، بازتعریف حقوق شهروندان و اشاعه آن و حفظ منابع شهری، توسعه پایدار با محوریت حفاظت از میراث طبیعی و شهری، توسعه و نگهداری فضای سبز، حفاظت از محیط زیست و آثار مرتبط با پایتخت ایران با محوریت تهران‌شناسی و تهران‌نگاری از اهداف این دوره از جشنواره فیلم شهر است.

دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر مجید اکبرشاهی است که تابستان سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم شهر اعضای هیئت انتخاب هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

محمد عصاره طاهری تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات قایقرانی خوزستان بود که پس از رأی‌گیری با ۱۰ رأی از ۱۴ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد.

همچنین چهار رأی این مجمع انتخاباتی سفید بود.

کد خبر 6093564

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن