Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@03:07:42 GMT

معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۳۷۵۷

معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد

هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد با رویکرد کمک به گسترش فرهنگ تئاتر معرفی شدند.

به گزارش قدس آنلاین، هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد با رویکرد  کمک به گسترش فرهنگ تئاتر معرفی شدند. 

از سوی مسعود دلخواه دبیر جشنواره طی حکمی؛ فرهاد مهندس پور ، نادر برهانی مرند ، محسن حسینی ، سیماتیرانداز، علی شمس و اشکان خیل نژاد به عنوان اعضای هیات انتخاب دومین جشنواره تئاترشهرزاد معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش روابط عمومی تئاتر شهرزاد ، با تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه سال جاری،  فیلم ضبط شده اجرای بیش از ۱۰۰ اثر از سراسر کشوربه دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و فرهاد مهندس پور(کارگردان،مدرس دانشگاه و دبیر دو دوره جشنواره تئاتر فجر)،نادر برهانی مرند(نویسنده،کارگردان و دبیر دو دوره جشنواره تئاتر فجر) ،محسن حسینی(کارگردان،بازیگر،طراح حرکات موزون و مدرس دانشگاه)،سیما تیرانداز(کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر)، علی شمس (نویسنده،کارگردان و مدرس تئاتر) و اشکان خیل نژاد (کارگردان،طراح و مدرس تئاتر)انتخاب آثار این دوره از جشنواره را به عهده خواهند داشت.

این جشـنواره با هدف فعال کردن استعدادها و انرژی‌های نهفته در هنرمندان ، کمک به گسترش فرهنگ تئاتر، حمایت از متون نمایشی ارزشمند و فراهم آوردن شرایط مناسب جهت معرفی و اجرای عمومی آثار برتر برگزار می‌شود. 

دومین جشـنواره «تئاتر شهرزاد» با طراحی و دبیری مسعود دلخواه و ریاست شهرزاد جعفری  با موضوع «تئاتر و هنر پرفورمنس در ایران» در ۲ بخش نمایش‌های متن محور و پرفورمنس آرت برگزار می‌شود.

اولین دوره این جشنواره تیرماه سال ۱۳۹۷ برگزارشد و برگزیدگان آثار توسط هیات داوران متشکل از نویدمحمدزاده، نادربرهانی مرند و دکتر مسعود دلخواه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تئاتر شهرزاد اعضای هیئت انتخاب هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر تئاتر شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان