Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:45:01 GMT

خبر خوب به بارسلونا؛ توافق با یوونتوس منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۳۹۱۳

خبر خوب به بارسلونا؛ توافق با یوونتوس منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آنخل دی ماریا، وینگر 34 ساله و آرژانتینی با باشگاه پاری سن ژرمن به اتمام رسید و او بعد از هفت فصل موفق از این تیم جدا شد. در ابتدا به نظر می رسید انتقال این بازیکن به یوونتوس قطعی شده و آنخل دی ماریا فصل بعد قطعا در تورین بازی خواهد کرد، اما حالا انگار تصمیمات جدیدی در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز با انتشار گزارشی مدعی شد آنخل دی ماریا به دلایل شخصی و خانوادگی خود تمایلی به زندگی در ایتالیا و رفتن به یوونتوس ندارد و این انتقال از دستور کار این بازیکن خارج شده است.

در حال حاضر به نظر می رسد یکی از دو تیم بارسلونا یا بنفیکا مقصد بعدی آنخل دی ماریا در فصلی باشد که در اواسط آن قرار است مسابقات جام جهانی در قطر برگزار شود. این بازیکن قصد دارد برای تضمین حضور در جام جهانی و بازی کردن در ترکیب تیم ملی آرژانتین، این فصل را نیز در اروپا بازی کند و فصل بعد امکان بازگشت به خانه برای این بازیکن وجود دارد.

بارسلونا مذاکراتی برای جذب آنخل دی ماریا داشته و ممکن است مقصد او برای فصل بعد باشد. کاتالان ها در گذشته نیز بارها برای جذب این بازیکن وارد عمل شده بودند و احتمال جدایی عثمان دمبله در هفته های پیش رو، باعث شده ژاوی خواهان حضور آنخل دی ماریا در ترکیب بارسلونا برای فصل بعد شود. همچنین او پیش از انتقال به رئال مادرید در سال 2010، سه فصل برای بنفیکا بازی کرده بود و حالا امکان بازگشت آنخل دی ماریا به پرتغال نیز وجود دارد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا آنخل دی ماریا فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰