Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های ترکیه روز گذشته مدعی شدند باشگاه فنرباغچه ترکیه خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو است.

سرمربی فصل بعد فنرباغچه، «خورخه ژسوس» پرتغالی است که سابقه کار در تیم بنفیکا پرتغال را هم دارد. ژسوس که اتفاقاً از روی نیمکت بنفیکا سابقه تقابل با طارمی را هم دارد، با شناخت کامل از توانایی‌های این مهاجم، نام او را در لیست خریدهای تابستانی فنرباغچه قرار داد تا خط حمله این تیم را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه باشگاه فنرباغچه به طارمی امروز یکی از سوژه‌های اصلی روزنامه‌های کشور پرتغال هم بود. دو روزنامه «اوجوگو» و «رکورد» اطلاعات کامل‌تری را در ارتباط با احتمال انتقال مهاجم ایرانی پورتو به کشور ترکیه منعکس کردند.

به نوشته اوجوگو، فنرباغچه در حال حاضر به دلیل مشکلات «فیرپلی» مالی، نمی‌تواند طارمی را به خدمت بگیرد؛ آن‌هم در شرایطی که پورتو حداقل مبلغ ۲۰ میلیون یورو برای فروش او در نظر گرفته است.

این روزنامه در مطلب خود آورده است: «پورتو درهای خود را به روی بازیکن ایرانی نمی‌بندد، بلکه فقط مبلغی بیش از ۲۰ میلیون یورو می‌فروشد. مطبوعات ترکیه مهاجم پورتو را به فنرباغچه با سرمربیگری خورخه ژسوس مرتبط کردند که او را در بنفیکا نمی خواست… فیرپلی مالی ترکیه اجازه نمی‌دهد فنرباغچه به خواسته خود برسد اما رقابت هنوز وجود دارد.»

طبق ادعای اوجوگو، باشگاه ترکیه‌ای قصد دارد طارمی را برای فصل آینده با یک بند خرید اجباری به خدمت بگیرد آن‌هم با مبلغ ۲۰ میلیون یورو. هدف از این کار، دور زدن مشکلات فیر پلی مالی است که فنرباغچه با آن مواجه است.

این روزنامه همچنین اعلام کرد که برخی از باشگاه‌های انگلیسی و فرانسوی هم طارمی را زیر نظر داشتند اما هیچ اقدام رسمی برای جذب او انجام ندادند.

اما نکته جالب درخواست سرمربی فنرباغچه برای جذب طارمی، به سابقه او در بنفیکا بر می‌گردد. بعد از ماجرای «کارت قرمز» در پرتغال که به انتشار پرونده فساد مدیران سابق باشگاه بنفیکا اختصاص داشت، مشخص شد که ژسوس (سرمربی وقت بنفیکا) درخواست برای جذب طارمی از تیم ریوآوه را «وتو» کرد. در واقع مخالفت ژسوس با انتقال طارمی به بنفیکا باعث شد این مهاجم راهی پورتو بشود و یکی از ستارگان این تیم در دو فصل اخیر لقب بگیرد.

روزنامه «رکورد» هم به مشکلات فنرباغچه اشاره کرده و نوشته است: «مهدی طارمی دیروز در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفت و نام او به عنوان هدف فصل آینده فنرباغچه مطرح شد اما اراده ژسوس سرمربی پرتغالی فنرباغچه با واقعیت تضاد دارد. از یک طرف، مداخلات یوفا مانع از سرمایه‌گذاری هنگفت فنرباغچه در خریدها می‌شود. از سوی دیگر، مشخص است که باشگاه پورتو حاضر به مذاکره کمتر از مبلغ ۲۰ میلیون یورو نیست، زیرا طارمی یکی از بازیکنانی است که سرجیو کونسیسائو نمی‌خواهد او از دست بدهد.

مهاجمی که در دو فصل در دراگائو ۴۶ گل به ثمر رساند و ۲۸ پاس گل داد، نقش بزرگی در تیم ایفا کرد و مداخله خود را محدود به حرکات در منطقه حریف نکرد. طارمی همچنین یک عنصر مهم در اقدامات دفاعی است که مربی را بسیار خوشحال می‌کند و او را بیشتر از یک مهاجم صرف می بیند. به همین دلیل پورتو خروج او را در تابستان امسال آسان نمی‌کند.«

کد خبر 683097 منبع: مهر برچسب‌ها مهدی طارمی خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی خبر مهم ۲۰ میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نیکو ویلیامز بازیکن ۲۱ ساله یکی از اهداف اصلی بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. ژاوی هرناندز شخصا علاقه مند به جذب وینگر تیم ملی اسپانیا است.

بیشتر بخوانید: هافبک منچستریونایتد در تیررس ۳ تیم بزرگ عربستان

به گزارش ال موندو، تونی خوانمارتی خبرنگار اسپانیایی نیز خبر داد خود ویلیامز نیز آماده است تا در تابستان راهی بارسلونا شود و پیراهن این تیم را به تن کند. نیکو ویلیامز در این فصل در ۳۴ بازی به میدان رفت و ۷ گل و ۱۶ پاس گل به ثبت رساند. ترنسفرمارکت قیمت این بازیکن را ۵۰ میلیون یورو تخمین زده است.

فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا ممکن است در پنجره نقل و انتقالات آتی فروخته شود.

جدایی هافبک هلندی می تواند به بارسلونا کمک کند تا وضعیت مالی‌اش را بهبود بخشد. ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا آماده است تا با فروش دی یونگ زمینه را برای خرید برناردو سیلوا هافبک منچستر سیتی فراهم کند. قیمت دی یونگ ۷۰ میلیون یورو است و باید دید بارسلونا در تابستان چه برنامه‌ای برای این دو بازیکن دارد.

بارسلونا چهار هفته قبل از پایان لیگ، رده دوم جدول رده‌بندی را از دست داد و این ژیروناست که با ۷۴ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به آبی‌اناری‌ها به رده دوم صعود کرد.

شکست بارسلونا برابر ژیرونا باعث شد تا رئال مادرید چهار هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی‌اش را در لالیگا قطعی کند. نکته جالب اینکه هواداران رئال در جشن قهرمانی‌شان ژاوی را به تمسخر گرفتند؛ به طوری که خواستار باقی‌ماندن او در بارسلونا شدند.

ژاوی قرار است فصل آینده نیز هدایت بارسلونا را بر عهده داشته باشد و در این تیم ماندنی است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229803 برچسب‌ها اتلتیکومادرید

دیگر خبرها

  • جدیدترین واکنش پرتغالی‌ها به انتقال طارمی به اینتر
  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • بردیا سعادت، ستاره والیبال ایران، آلانیا اسپور را ترک نمی کند
  • غیرمنتظره از ستاره والیبال ایران: تمدید کرد!
  • کونسیسائو همسایه طارمی می‌شود
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • ببینید | این گل ستاره ایرانی نامزد دریافت جایزه پوشکاش است؛ عجب گلی!
  • روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!