Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی محمدی» عصر دوشنبه به ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و یک نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شد.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان نداشتیم، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۳۸ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر بستری شد و یک نفر هم از بیمارستان ترخیص شد.

۹ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۰ خرداد ۹ شهرستان استان در وضعیت آبی و پنج شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

محمدی افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌ های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود، صحنه، دالاهو، قصرشیرین، سنقروکلیایی و کنگاور در وضعیت آبی و شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، روانسر، ثلاث باباجانی و هرسین در وضعیت زرد قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی قبلی (۱۳ خرداد) شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود، صحنه، دالاهو، قصرشیرین و سنقروکلیایی در وضعیت آبی و شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، روانسر، هرسین، کنگاور و ثلاث‌باباجانی در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۸۰ درصد از مردم کرمانشاه در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند و تاکنون ۸۰.۸ درصد جمعیت استان دوز اول و ۷۲ درصد آنها دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

در جامعه بالای ۱۲ سال استان کرمانشاه نیز میزان تزریق دوز اول ۹۴.۸ درصد و تزریق دوز دوم ۸۵.۷ درصد است،  همچنین تزریق دوز سوم در این رده سنی به بالای ۴۷ درصد رسیده که هنوز هم با نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم.

میزان تزریق واکسن در رده های سنی پنج تا ۹ سال و ۹ تا ۱۲ سال در استان کم است و اکنون  ۲۱.۵ درصد از کودکان پنج تا ۹ سال و ۴۰.۶ درصد از کودکان ۹ تا ۱۲ ساله استان دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.
تزریق واکسن هم اکنون در روستاها در خانه های بهداشت و در شهرها در سطح پایگاه های سلامت انجام می شود.

استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وضعیت آبی قرار گرفتند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرگرد محمد احمدی افزود : این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

کد خبر: 1229087 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش