Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:14:35 GMT

شرجی و رطوبت در استان بوشهر افزایش می‌ یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۴۱۴۱

شرجی و رطوبت در استان بوشهر افزایش می‌ یابد

پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز تا روز چهارشنبه خلیج فارس آرام خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین طی این مدت به سبب وزش باد ملایم جنوبی بر رطوبت و شرجی هوا افزوده خواهد شد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۳ درجه بیشترین میزان دما و بوشهر با ۳۵ درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این کاهش دما در حالی در استان بوشهر رقم خورد که در ۲ روز متوالی دما در برازجان و دیر به ۵۰ درجه سانتیگراد نیز افزایش پیدا کرده بود.

مساعدی یادآور شد: دمای هوا در این استان از اواخر هفته جاری به طور مجدد روند افزایشی پیدا می‌کند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، از اواخر وقت در برخی نقاط شمالی استان با احتمال گردوغبار و در برخی نقاط با مه رقیق  پیش‌ بینی می‌ شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۶ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۶۰ گاهی ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول: ۰۰:۳۲، مد اول دریا ساعت ۰۷:۳۳، جزر دوم ساعت ۱۵:۱۶، مد دوم ساعت ۲۱:۱۴ خواهد بود.

برچسب‌ها بوشهر خلیج فارس اداره کل هواشناسی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر خلیج فارس بوشهر خلیج فارس استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید کسانی که به خدا ایمان آورده‌اند سخن درست بر زبان جاری کنند تا در سایه تقوا خداوند آنها را مورد مغفرت قرار دهد.

وی افزود: امیرالمومنین می‌فرماید فردی که تقوا پیشه کند هیچ گاه به هلاکت نمی‌رسد. رستگاران با تقوا به رستگاری می رسند و زیان کاران با معصیت زیان خواهند دید.

برقرار در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، اظهار کرد: جوان مردی، مروت، فروتنی و تواضع از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در خصوص روز یکشنبه شکست آمریکا در ویتنام، افزود: آمریکا شیطان بزرگ و اکبر است. آمریکا سمی را در محصولات کشاورزی استفاده کرده است که این سم سال‌ها در محصولات کشاورزی باقی مانده است و مردم را دچار مشکل کرد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، گفت: مسؤولان نظام کمتر به سخنان رهبری عمل کرده‌اند که اگر از سال ۸۰ تا الان به این دستور توجه می‌شد اکنون فساد در جامعه ریشه کن می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در روز سه شنبه روز جهانی کار و کارگر نام گذاری شده است، افزود: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار با بیان اینکه ۱۲ اردیبهشت روز چهارشنبه شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نام گرفته است، اظهار کرد: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

کد خبر 6089168

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است