Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@00:28:55 GMT

گل‌محمدی: شرمنده فنایی و رحیم‌پور شدم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۴۲۱۹

گل‌محمدی: شرمنده فنایی و رحیم‌پور شدم

آفتاب‌‌نیوز :

«یحیی گل‌محمدی» در پایان نشست با مدیران باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد خوب این تیم در نقل و انتقالات، اظهار داشت: کارمان تازه شروع شده و شتاب خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما مذاکره با برخی نفرات متوقف شد که باید تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

وی در مورد جدایی دو مربی و مشخص نبودن شرایط «حمید مطهری» گفت: متاسفانه با داوود فنایی و مظاهر رحیم‌پور قطع همکاری کردیم و شرایطی به وجود آمد که خودم نیز شرمنده آنها شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه بدهید کمی زمان بگذرد و در خصوص مربیان و بازیکنان شرایط نهایی مشخص می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن خارجی و احتمال جدایی احسان پهلوان نیز عنوان کرد: در این خصوص نمی‌توان نظری داد و زمان همه چیز را مشخص می‌کند. اکنون باید تلاش ما بستن تیمی قدرتمند برای فصل جدید باشد.

وی در مورد زمان آغاز تمرینات پرسپولیس نیز گفت: بستگی به برنامه‌ لیگ دارد. ۶ هفته قبل از آغاز لیگ، تمرینات را استارت می‌زنیم. برنامه‌ای هم برای اردوی خارجی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او