Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار عباسی با بیان اینکه از امروز اجرای طرح هدفمندی یارانه نان به صورت آزمایشی در استان آغاز شد گفت: تعداد ۴۰۲ واحد نانوایی مجهز به دستگاه کارت خوان هوشمند بانک سپه شده و باقیمانده نانوایی‌ها در چند روز آینده نیز تجهیز می‌شوند.

او گفت: در راستای اجرای این طرح تمام نانوایی‌ها به مرور در سطح استان یک دستگاه کارت خوان هوشمند تحویل خواهند گرفت که با تکمیل آن‌ها مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی گفت: در بخش هدفمندی یارانه‌ها پس از مجهز شدن کلیه نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند یارانه نان به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تمامی تراکنش نانوایی‌ها با یک شبکه یکپارچه رصد خواهد شد، گفت: پس از آن هر نانوا بر اساس پخت نان که انجام می‌دهد یارانه نان را خواهد گرفت که از فروش آزاد آرد جلوگیری می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز با بیان اینکه اجرای این طرح، عرضه‌ی خارج از شبکه آرد در سطح نانوایی‌ها را به صفر می‌رساند گفت: در پایان هر روز نانوایی‌ها بر اساس میزان پخت نان، سهمیه آرد خود را دریافت می‌کند.

منصوریان گفت: با اجرای این طرح، قیمت نان تغییری نمی‌یابد تنها نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها بیشتر و دقیق‌تر می‌شود و میزان فروش نان و آرد مصرفی هر نانوایی به طور دقیق قابل رصد خواهد بود.

با فراهم شدن زیرساخت‌ها بویژه کارتخوان هوشمند تا چند هفته آینده سیصد نانوایی دیگر استان آماده اجرای طرح هدفمندی یارانه نان می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارتخوان هوشمند پخت نان هدفمندی یارانه اجرای این طرح یارانه نان نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرت الله نیکو با بیان اینکه یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی این استان در سال گذشته به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است، افزود: این میزان اراضی کشاورزی در قالب ۴۹ طرح در سطح استان انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین یک هزار و ۹۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی در قالب ۱۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا برای سامانه‌های نوین آبیاری است.

به گفته وی استان قزوین رتبه ۱۰ در سطح کشور برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری را به خود اختصاص داده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح سامانه‌های نوین ابیاری تا کنون بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی به سنانه نوین ابیاری تجهیز شده است.

نیکو اضافه کرد: تعهد اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در این استان ۳ هزار هکتار است که امیدواریم با تأمین بموقع اعتبار بتوان به این هدف دست یافت.

کد خبر 6087945

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری