Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:32:48 GMT

معاون رئیس جمهور به فارس سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۴۶۴۸

معاون رئیس جمهور به فارس سفر می‌کند

ایسنا/فارس مدیر کل دفترفنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس گفت: روز سه شنبه ۲۴ خرداد، معاون اجرایی رئیس جمهوری به فارس سفر می‌کند.

امیر حسین جمشیدی دوشنبه ۲۳ خرداد به خبرنگاران گفت: دکتر صولت مرتضوی، معاون اول ریاست محترم جمهوری با هدف پیگیری و رصد مصوبات سفر هیئت دولت، به شیراز و فارس سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مهر ماه سال گذشته ریاست محترم جمهوری به همراه اعضای هیئت دولت به فارس سفر کردند که ۱۱۴ مصوبه دستاورد این سفر بود.

جمشیدی گفت: عمده ترین این مصوبات در  حوزه های راه، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، تسهیلات احداث واحد های تولیدی و مشاغل کوچک و... بوده است.

او گفت: مصوبات به ارگان های مرتبط و بانک ها ابلاغ و حسب پیگیری های استاندار محترم موارد مغفول مانده در سفر نیز در قالب هجده مصوبه جدید به آن مصوبات اضافه شد.

مدیر کل دفترفنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری اجرایی شدن مصوبات ریاست محترم جمهور در استانداری، تاکید کرد: تمامی مصوبات برای اجرا پیگیری و در نهایت اجرای ۱۰۰ مصوبه آغاز شده است.

جمشیدی یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری را تکمیل آزاد راه شیراز- اصفهان ذکر و اضافه کرد: آزاد راه شیراز - اصفهان از سال ۱۳۸۸ در هفت قطعه شروع شده و  قطعات یکم تا ششم پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد دارند و قطعه ۷ سه راه تنگ خیاره تا قلات شامل می شود.

این مقام مسئول گفت: نمایندگان سازمان های برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع که به صورت مشارکتی آزاد راه را اجرا می کنند، همراه با معاون اجرایی رییس جمهور از عملیات اجرایی بازدید خواهند کرد و امیدواریم با تامین اعتبار، تا پایان امسال این آزادراه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معاون رییس جمهور سید صولت مرتضوی فارس سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به ایلام در حوزه راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه وزارت راه و شهرسازی از تخصیص ۸۹ درصدی اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه این وزارتخانه خبر داد و اظهار کرد: اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به عنوان اولویت اساسی در برنامه‌ها است و تکمیل پروژه‌های راهسازی استان ایلام باید تسریع شود.

وی افزود: رفع نقاط حادثه‌خیز و چهار خطه کردن راه‌های استان یکی از اقدامات ضروری است که باید در اولویت تأمین و تخصیص اعتبارات باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی در سفر اول رئیس جمهوری ۲۲ مصوبه را بر عهده داشته است که ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده و ۳۲ درصد مصوبات به اتمام رسیده است.

هژیری از تحقق نیافتن یک مصوبه مربوط به بهسازی مناطق حاشیه‌نشین شهر ایلام خبر داد و اضافه کرد: کل اعتبارات مصوبات سفر وزارت راه و شهرسازی ۱,۸۳۰ میلیارد تومان بوده که ۱,۶۳۰ میلیارد تومان معادل ۸۹ درصد تخصیص یافته است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مقرر شد تمام پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان ایلام مطابق برنامه زمان‌بندی تکمیل و پروژه‌هایی از جمله تونل کبیرکوه، چهارخطه مهران دهلران اندیمشک، واریانت میشخاص، کنارگذر غربی ایوان و راه دسترسی بیمارستان رازی ایلام تا مرداد سال جاری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749587

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است