Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:21:34 GMT

مروری بر کیت‌های باشگاهی فصل آینده(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۴۷۹۲

مروری بر کیت‌های باشگاهی فصل آینده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز شده و باشگاه‌های فوتبال به دنبال تقویت تیمهای خود برای فصل آینده هستند، تعداد زیادی از بزرگترین و محبوب‌ترین باشگاه‌‌های فوتبال از لباسهای فصل آتی‌شان پرده‌برداری کرده‌اند. در این یادداشت مروری بر این کیتها خواهیم داشت.

کمپانی‌های بزرگ تولید لباس ورزشی، نایک، آدیداس، و پوما امسال هم به روال سالهای گذشته تولیدکننده اکثر قریب به اتفاق لباسهای باشگاه‌های بزرگ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیت خانگی بارسلونا
بارسلونا روز سوم ژوئن از کیت خانگی فصل آینده خود رونمایی کرد. کیتی که توسط کمپانی نایک تولید شده است. راه‌راه‌های عمودی پهن، مشخص اصلی کیت بارسا است.

کیت خانگی بایرن مونیخ
باشگاه آلمانی بایرن مونیخ به روال هر ساله طراحی و تولید پیراهن خود را به کمپانی هموطنش آدیداس سپرده است. پیراهنی به رنگ سنتی قرمز باگاه با خطهای افقی نازک به رنگ سفید.

کیت خانگی بوروسیا دورتموند
پیراهن بوروسیا دورتموند توسط کمپانی پوما تولید شده. خطهای پهن سیاه‌رنگ که به صورت عمودی روی رنگ زرد سنتی باشگاه نقش بسته مشخصه اصلی طرح این پیراهن است.

کیت خانگی لیورپول
همکاری لیورپول و نایک برای فصل آینده هم ادامه پیدا کرده است. در تقابل با طرح سال گذشته، کیت فصل آتی لیورپول یکدست قرمزرنگ است و آرم باشگاه و تبلیغات اسپانسری به رنگ سفید روی آن نقش بسته.

کیت خانگی منچسترسیتی
منچسترسیتی در اردیبهشت‌ماه از کیت خانگی فصل آینده‌اش رونمایی کرد که توسط پوما تولید شده است. مهمترین مشخصه این لباس، قرار گرفتن آرم باشگاه در میانه سینه و همچنین استفاده از نوارهای قرمز و سفید روی آستین‌ها و گردن پیراهن است.

کیت خانگی رئال مادرید
رئال مادرید هم در ماه مه از پیراهن خانگی فصل آینده‌اش رونمایی کرد که توسط آدیداس طراحی شده است. پیراهنی تمام‌سفید که به پیراهنهای تاریخی سالهای دور باشگاه نظر دارد.

کیت خانگی آ اس رم
باشگاه ایتالیایی رم از معدود باشگاهای بزرگی است که لباسش توسط سه کمپانی بزرگ طراحی نشده بلکه تولید آن را به کمپانی نیوبالانس سپرده. پیراهنی به رنگ قرمز سنتی و مخصوص آ اس رم با یقه‌ای به رنگ زرد طلایی. این رنگ زرد طلایی که در آرم باشگاه دیده می‌شود در لوگوی نیوبالانس و تبلیغات اسپانسری هم به کار رفته است.

کیت خانگی تاتنهام
پیراهن خانگی تاتنهام همانطور که انتظار می‌رود به رنگ سفید است. مثل اکثر طرح‌های امسال خطوط باریکی روی یقه پیراهن و سرآستین‌ها دیده می‌شود. تاتنهام امثال هم طراحی کیت خود را به کمپانی نایک سپرده بود.

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فصل آینده کیت خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!

ایتنا - ریئون پاکت ۵، نام جدیدترین اختراع کمپانی سونی است که در تشریح آن آمده، این دستگاه پوشیدنی مانند تهویه قابل‌حمل، امکان تنظیم دمای شخصی بدن را به کاربر می‌دهد و هرکجا که بخواهید شما را از گرما نجات خواهد داد.
این گجت جالب با فاصله گرفتن از روش‌های سنتی مثل پنکه‌ها و لباس‌های حجیم راهی به مراتب ساده‌تر را ارائه داده است. شما اگر دستگاه را در بخشی از بدن که نیازمند گرمایش یا سرمایش است، قرار دهید، خیلی سریع، دمای مورد نیاز شما را تأمین می‌کند.

این دستگاه علاوه بر قدرت تنظیم دمای بدن، یک ماژول ترمو-الکتریکی با مجموعه‌ای از حسگرهاست که می‌تواند دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل کند تا نیازهای او را به راحتی تشخیص دهد.

به گفته سونی این دستگاه خارق‌العاده از ۵ سطح خنک‌کننده برای روزهای گرم و ۴ سطح گرمایشی برای محافظت از شما در سرما بهره می‌برد.

 
باتری این دستگاه با یک بار شارژ قادر به ۱۷ ساعت سرویس‌دهی مستمر است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند بصورت دستی ریئون را کنترل کنند پشتیبانی از اندروید و iOS نیز درنظر گرفته شده تا کاربر بتواند از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شده و گرما و سرما را به حالت دلخواه تنظیم کند.

محصولات آب و هوایی پوشیدنی کمپانی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن عرضه شده و پس از استقبال بی‌نظیر کاربران از این سری محصولات، بازارهای آسیایی نیز تحت پوشش قرار گرفت. اما در جدیدترین خبر کمپانی سونی اعلام کرد عرضه جهانی این محصول نیز آغاز شده و اولین کشور غیرآسیایی که این محصول را دریافت کرده بریتانیاست.

دیگر خبرها

  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت