Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:17:55 GMT

داروین نونز؛ ترکیب لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۵۰۳۰

داروین نونز؛ ترکیب لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن انتقال داروین نونز، مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا، به لیورپول هواداران این تیم انگلیسی از حضور یک مهاجم گلزن در تیم‌شان خوشحال شدند اما منتقدینی هم بودند که سطح آمادگی جسمانی او را برای بازی در لیگ برتر کافی ندانسته و معتقد بودند نونز در لیورپول به اندازه بنفیکا موفق نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هم‌تیمی مراکشی نونز در بنفیکا، عادل تاعرابت، ضمن دفاع از او گفت شک ندارد که نونز در لیورپول هم مثل بنفیکا گلزنی خواهد کرد. تاعرابت از هم‌تیمی سابقش نونز به عنوان یک برنده بالفطره یاد کرد و گفت بازی او ترکیبی از لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی است. دو مهاجم سرشناس اروگوئه‌ای که به نظر می‌رسد داروین نونز به زودی پا در جای پای آنها خواهد گذاشت.

عادل تراعبت در صحبتهای خود درباره نونز گفت:" او هم پرشهای بلندی دارد، هم می‌تواند مدافعین را در کورس سرعت جا بگذارد و رویهم‌رفته ترکیبی از سوارز و کاوانی است".

تراعبت بهتر از هر کسی می‌تواند آینده نونز در لیگ برتر را پیش‌بینی کند چرا که او هم در بنفیکا هم‌تیمی نونز بوده و هم سابقه بازی در لیگ برتر جزیره را دارد. او با پیراهن تاتنهام و کوئینزپارک رنجرز سابقه بازی در فوتبال انگلیس را داشته است.

داروین نونز در سال 2020 با امضای قراردادی 5ساله به بنفیکا پیوست. او در دوران دو ساله حضورش در این باشگاه 57 بازی انجام داد و 32 گل به ثمر رساند. اکثر گلهای او اما در فصل گذشته به ثمر رسید و او از فصل گذشته بود که توانست جای پای خود در باشگاه پرتغالی را محکم کند. درخشش او آنقدر بود که لیورپول حاضر باشد برای خریدش قراردادی 75میلیون یورویی بعلاوه 25 میلیون یورو پاداش پیشنهاد بدهد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داروین نونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و وستهم در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و وستهم عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

جرد بوون در دقیقه ۴۳ و میکائیل آنتونیو در دقیقه ۷۷ برای وستهم گلزنی کردند.

در مقابل اندرو رابرتسون در دقیقه ۴۸ و آلفونس آرئولا (گل به‌خودی) در دقیقه ۶۵ گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم کد خبر 748510

دیگر خبرها

  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!