Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری روز دوشنبه در نهمین نشست هماهنگی کنگره شهدای عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ارزش ریالی این خدمات ۶۰ میلیارد ریال بوده که از سوی گروه‌های جهادی ارائه شده است.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات اجرای این کنگره در چهارمحال و بختیاری افزود: گرامی‌داشت نام و یاد شهدا ضروری و از تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری به آغاز فضاسازی کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: برای بهبود فضاسازی این برنامه، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همکاری، همراهی و تعامل داشته باشند.

وی یادآور شد: برنامه‌های این کنگره از ۲۹ خردادماه جاری و با برگزاری شب شعر و سخنرانی رئیس سازمان بسیج آغاز می‌شود.

اکبری اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری، توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان‌ها و رونمایی توزیع از برخی نام‌گذاری‌ها در سطح شهرها از مهم‌ترین برنامه‌های مرتبط با کنگره شهدای عشایر در این استان است.

وی گفت: همچنین به مناسبت میزبانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین کنگره شهدای عشایری کشور، یک بلوار در شهرکرد به‌نام شهدای عشایر نام‌گذاری و رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، کنگره شهدای عشایری کشور روزهای ۲۹ تا ۳۱ خردادماه جاری به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها جامعه عشایری چهارمحال وبختیاری شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جامعه عشایری چهارمحال وبختیاری شهدا جامعه عشایری چهارمحال وبختیاری شهدا میزبانی چهارمحال و بختیاری جامعه عشایری عشایری کشور کنگره شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری