Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@18:04:08 GMT

کسبه بازار امین حضور مشغول کاسبی‌اند +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۵۰۶۳

کسبه بازار امین حضور مشغول کاسبی‌اند +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

علیرغم شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر تداوم اعتراضات خیابانی کسبه در تهران به موضوع مالیات مطرح است، مشاهدات میدانی حاکی است، بازار امین حضور تهران باز است و کسبه مشغول کاسبی اند.

به گزارش مشرق، روز گذشته حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از کسبه‌ لوازم خانگی و الکترونیکی در بازار امین حضور و جمهوری در اعتراض به افزایش مالیات، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و خواستار پاسخگویی مسئولین نسبت به این مهم و چرایی افزایش هزینه‌های مالیاتی خود شدند که این تجمع در کمتر از یک ساعت تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از کسبه هم مغازه های خود را بسته بودند.  

البته تعدادی از سوءاستفادگان با حضور در این تجمع قصد رسیدن به اهداف خاص خود را داشتند که این موضوع با هوشیاری کسبه و حضور نیروی انتظامی به سرعت مدیریت شد.  

در حالی برخی در فضای مجازی شایعاتی را مبنی بر تداوم اعتراضات کسبه دامن می زنند که مشاهدات میدانی نشان می هد؛ مغازه های فروش لوازم خانگی در بازار امین حضور تهران امروز دوشنیه ۲۳ خرداد باز هستند و خرید و فروش طبق معمول ادامه دارد.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ما،  در حال حاضر اکثر مغازه ها باز بوده و با وجود اتمام ساعت کاری کسبه همچنان معاملات در حال انجام است.

یکی از فروشندگان لوازم خانگی در باره ماجرای اعتراض روز گذشته می گوید: سامانه تجارت ایرادات بسیاری دارد و ما مدام به احتکار کالا محکوم می شویم، برای رفع این موضوع امروز درخواست رسمی خود را به وزارت صمت و اتاق اصناف ارسال کرده ایم تا این ایرادات برطرف شود.

وی اضافه می کند: در بخش مالیات هم اعتراضاتی مطرح است که قرار شده بررسی های لازم برای حل این موضوع از سوی سازمان امور مالیاتی انجام شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت نیروی انتظامی وزارت صمت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بازار امین حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ

علی ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به سیاست افزایش جوجه ریزی ها و تولید مرغ، گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین‌المللی راهکار اصلی تنظیم و تثبیت بازار مرغ محسوب می شود.

به گفته او، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار های صادراتی است.

ابراهیمی با بیان اینکه پتانسیل صادرات حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ در سال وجود دارد، افزود: بنابر برنامه ای که وزارت جهاد دنبال می کند، صادرات مرغ موثرترین راهکار برای پایداری تولید و بالانگه داشتن جوجه ریزی محسوب می شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: علی رغم آنکه قیمت تمام شده هرکیلو مرغ زنده بالای ۶۵ هزارتومان است، اما در شرایط کنونی مرغداران در فروش هرکیلو مرغ بیش از ۱۰ هزارتومان متضرر هستند.

او با بیان اینکه خرید حمایتی توسط پشتیبانی امور دام راهکار مقطعی تنظیم بازار است، گفت: بنده معتقدم که مرغ های جمع آوری شده توسط پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود که براین اساس بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده