Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خواجوی گفت: جهت رفع مشکل پس زدگی و دفع فاضلاب شهرک شهید صدوقی جنب مسجد امام علی (ع) عملیات اصلاح شبکه فاضلاب به علت نشست خط جمع کننده آزبست اجرا شد

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) می گوید: با توجه به فرسودگی خطوط آن منطقه جهت اجرا و اصلاح شبکه فاضلاب، همچنین به دلیل قدمت زیاد شبکه و پس‌زدگی فاضلاب در معابرو، کوچه‌های فرعی و از طرفی تماس‌های ثبت‌شده در سامانه مردمی ۱۲۲ عملیات اصلاح شبکه فاضلاب توسط نیرو‌های بهره برداری با استفاده از لوله کاروگیت دو جداره در قطر ۱۰ اینچ به متراژ ۲۰ متر در عمق دو متر اصلاح گردیده است

خواجوی در پایان گفت: مبلغ هزینه شده برای انجام این عملیات توسعه شبکه را از محل درآمدی جاری این اداره اعلام نمود

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لایروبی فاضلاب فاضلاب شهری شبکه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی