Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای گلرو  گفت: باتوجه به ضرورت اجرای این طرح‌ها و تحقق شعار سال، باافزایش این طرح‌ها، میتوان از مهاجرت نخبه‌ها و جوانان به جلوگیری کرد.

به گفته نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مجوز پردیس سلامت در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و مرکز رشد دانشگاه پیام نور استان سمنان هم صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری بودجه تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان

مدیرکل گمرک استان سمنان از رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از اداره کل گمرک استان سمنان، مرتضی حاجیان‌نژاد با اشاره به اینکه ۲۹ هزار تن کالا از مبادی استان به دیگر کشورها صادر شده است، اظهار کرد: ۳۴ کشور جهان مقصد نهایی محصولات تولیدی استان سمنان هستند.

وی افزود: انواع مواد شوینده، روغن موتور، سیم و کابل، مواد شیمیایی، شمش سرب، سود سوزآور کربنات سدیم، هیدروکربن، کاشی و سرامیک از استان سمنان صادر شدند.

مدیرکل گمرک استان سمنان با تاکید بر اینکه ارزش کالاهای صادراتی استان ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است، خاطرنشان کرد: نسبت به بازه فروردین سال گذشته ۸۰ درصد رشد صادرات داشته‌ایم.

حاجیان‌نژاد ضمن با بیان اینکه میزان تجارت خارجی استان سمنان طی سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار ارزیابی شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن افزایش ۵۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی فروردین سال‌جاری ۱۵۵۰ تن کالا شامل مواد اولیه کارخانه‌ها و ماشین‌آلات به استان سمنان وارد شده است، افزود: ارزش این کالاها شش میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

کد خبر 751496

دیگر خبرها

  • رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان
  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید