Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدحسین قائد شرف از ادوار دفتر تحکیم وحدت طی یادداشتی در واکنش به یادداشت عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نوشت: جدای از روشن بودن اهداف این تحلیل‌های عجیب و غریب این جماعت که بخشی از وضعیت امروز جامعه نشأت‌گرفته از همین تحلیل‌های بدون پشتوانه و مغرضانه است، موارد صریح ناصواب ذکرشده که دلالت بر عمق نقطه هدف گرفته‌شده فراتر از یک تشکل دانشجویی باسابقه دارد، نگارنده را مکلف می‌کند نکاتی را پیرامون آن بیان کند:

ادوار محترم بیان می‌کند که چون در بعضی ایام محدود در مقاطع گذشته (۷۸ تا ۸۳)، خط فکری افرادی در انجمن اسلامی دانشجویان با خط فکری دانشجویان حاضر در انجمن اسلامی مغایرت دارد پس نمی‌توان زمانی را که افراد با تفکر مغایر در انجمن حضور داشتند جزء تاریخ و سابقه انجمن و موجودیت انجمن محسوب کرد!

تنها همین یک بخش نشانگر غرض‌ورزی در تحلیل ارائه‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن اسلامی دارای آرمان‌ها و ارزش‌های مشخص است. حال اگر در مقطعی افرادی به این آرمان‌ها خیانت کنند و بعد از مدتی افراد خائن توسط افراد وفادار به آرمان‌های اولیه مغلوب شوند باید انجمن جدیدی تاسیس کرد؟ مگر زمانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ تفکر و خط فکری دولت ناکارآمد آقای روحانی که ایشان از حامیان جدی آن بود توسط ملت کنار گذاشته شد؟

انقلابی دیروز و پشیمان امروز می‌گوید چون ۱۷ نفر برای کسب ۹ کرسی نامزد شده‌اند، ناشی از بی‌توجهی به حضور در این نهاد است؛ اما نمی‌گوید تشکل‌های دولت‌ساخته‌ای که در زمان دولت مورد حمایت خودشان شکل گرفت، اکنون کجا هستند! اصلا به تعداد کرسی‌های موجود نامزد دارند یا باید با التماس کرسی‌ها را پر کنند؟ اصلا در چنین شرایطی آن «تشکل دولت روحانی‌ساخته» مشروعیت دارد؟

در انتها خدمت آن نویسنده با اطمینان می‌گویم با همت جوانان دانشجوی انقلابی انجمن اسلامی، اسلامی خواهد ماند حتی اگر شما از گذشته خود پشیمان شوید.

به گزارش فارس، عباس عبدی اخیرا در بخشی از یادداشت خود مدعی شده بود که انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر در فضای دانشگاهی نمایندگی مجموعه وسیعی از دانشجویان را به عهده ندارد و ارتباط مذهبی موثری نیز با دانشجویان دیگر نداشته‌اند که رغبتی برای حضور آنان در فعالیت‌های خود ایجاد کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس عبدی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر قائدشرف انجمن اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست

احمد مهدوی گفت: نامه تشکل‌ها به رهبری موضوع جدیدی نیست و موارد آن تا حد زیادی مرتفع شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، احمد مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در خصوص نامه تشکل‌ها به رهبری گفت: محتوای این نامه پیش از این نزد رهبری برده شده و اتفاقا موارد آن تا حدود زیادی مرتفع شده است.

مهدوی ابهری ادامه داد: موارد مطرح شده در خصوص عدم اطلاع انجمن‌ها از خطاب نامه و امضای آن کذب می‌باشد و این موضوع که امری کارشناسی و اقتصادی بوده ارتباطی به بورس کالا ندارد.

دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی افزود: رسانه‌ها به جای حاشیه‌سازی باید به دنبال همدلی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست