Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزاباد به ۱۱۲ نفر رسید. - اخبار استانها -

دکتر محمد جواد مرادیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز، از اعزام تیم ضربت برای ارزیابی منطقه حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد و تشکیل جلسه اضطراری خبر داد و اظهار داشت: این حادثه آتش سوزی تا کنون 112 مصدوم به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه 14 دستگاه آمبولانس 115 اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 1 بالگرد  به محل حادثه اعزام شده است.

مدیر مرکز مدیریت بحران استانداری فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه بنده در محل حادثه حضور دارم، گفت: این کارخانه 1500 نیرو داشته است که بلافاصله نیرو‌ها سریعا از محل حادثه خارج شدند و حادثه سریعا توسط امدادگران کنترل شد.

خلیل عبداللهی تصریح کرد: این حادثه هیچ فوتی به دنبال نداشته است و شهروندان باید اخبار موثق و درست را به جای پیگیری کردن از فضای مجازی از منابع رسمی دنبال کنند و به شایعات در فضای مجازی توجه‌ای نکنند.

شمار مصدومان حریق در کارخانه تولید کربنات سدیم فیروزآباد به 72 نفر رسید/ اعزام 3 تیم تخصص هلال احمر به محل حادثه14 نفر در حادثه دلخراش قطار مشهد به یزد جان باختند + اسامیجزئیات حادثه قطار مسافری مشهد ـ یزد/ 2 علت اصلی حادثه شناسایی شد

انتهای پیام/424/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار آقا با علائم سکته قلبی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد عملیاتی توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در شرایط بد اب و هوایی در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۳: ۳۰ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6094466

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم