Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس رئیس جمهور زنده یاد نادر طالب زاده را انسانی اندیشمند و هنرمندی متعهد و ولایی توصیف کرد و اظهار داشت: استاد طالب زاده با شناخت کامل از مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران و جهان غرب، با زبان هنرمندانه، ماهیت پلید غرب را برای همگان رسوا کرد.

به گزارش حوزه دولت ایران اکونومیست،  سید محمد حسینی در نشست تخصصی واکاوی اندیشه های استاد نادر طالب زاده در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطره استاد طالب زاده گفت: از سال ۷۶ که در صدا و سیما مسئولیت داشتم، ارتباط نزدیک ما با نادر طالب زاده بیشتر شد و این ارتباط در دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منجر به دو فعالیت مهم وی یعنی کنفرانس افق نو و جشنواره عمار انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون امور مجلس رئیس جمهور، نادر طالب زاده را شخصیتی کم نظیر در عرصه رسانه توصیف کرد و گفت: افراد نادری وجود دارند که همزمان در حوزه رسانه هنر و فرهنگ در عرصه داخلی و بین المللی فعالیت داشته و با اشراف کامل اهداف و آرمان های انقلاب را پیگیری کنند.

حسینی افزود: طالب زاده با انتخاب آگاهانه تمام امکانات مادی و زرق و برق دنیای غرب را رها کرده با روحیه جهادی و انقلابی در خط مقدم جنگ تحمیلی حضور یافت و در این راه  تمام سختی ها و کنایه ها را به جان خرید و این بسیار ارزشمند است.

حسینی گفت: مرحوم طالب زاده با شناخت کاملی که از ماهیت دنیای غرب و آمریکا داشت با مطالعات عمیق، اطلاعات به روز را در اختیار نسل جوان و مخاطبین خود قرار  داد.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فعالیت های مرحوم طالب زاده اثرگذار بود بخاطر همین کنفرانس افق نو خودشان را تحریم کردند و این محدودیت نشان دهنده تاثیرگذاری وی بود.

حسینی گفت: همانطور که امروز رهبر انقلاب از جهاد تبیین سخن می گویند مرحوم طالب زاده از ابتدای انقلاب اسلامی در این مسیر قرار داشت و با زبان هنر، منطق و استدلال با مخاطبین خود در داخل و خارج کشور ارتباط برقرار کرده و ماهیت واقعی غرب را افشا می کرد و این موضوع، عامل اصلی تاثیرگذاری و ماندگاری فعالیت های وی است.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور روحیه آزادگی و اعتقاد و باور مرحوم طالب زاده به مسیری که انتخاب کرده بود را مورد اشاره قرار داد و گفت: این عشق  و باور  قلبی باعث تاثیر گذار بودن، رفتار و فعالیت هایش  شده بود.

حسینی با اشاره به اشراف کامل طالب زاده به موضوعات مورد بحث در مصاحبه با صاحب نظران داخل و خارج کشور گفت: مجریان و خبرنگاران رسانه ها به ویژه رسانه ملی باید این روحیه استاد طالب زاده را در پیش گرفته و با مطالعه سطح آگاهی و دانش خود را ارتقا دهند و در این صورت است که می تواند مصاحبه های کارشناسی و غنی در اختیار مخاطب قرار دهند.

معاون رئیس جمهور ادامه راه مرحوم طالب زاده را از سوی شاگردان و نسل جوان حائز اهمیت دانست و گفت: دولت یازدهم بلافاصله پس از روی کارآمدن، حمایت خود را از کنفرانس افق نو قطع کرد و بی تردید این موضوع بعنوان نکته منفی در کارنامه شان ثبت و ضبط شد.

حسینی افزود: کسانی که مدعی بودند زبان دنیا را خوب بلد هستند در حقیقت فقط زبان برخی از سیاست بازان و سردمداران غرب را می فهمیدند و البته نتیجه این فهم شرایط امروز مردم عزیز ایران است.

معاون رییس جمهور اظهار امیدواری کرد در دوره جدید با حمایت از فعالیت های ارزشمند هنری و هنرمندان متعهد و انقلابی شاهد رشد و شکوفایی در این عرصه باشیم.

حسینی خاطرنشان کرد:  طالب زاده به رغم تمام بی مهری و کم لطفی هایی که در حق وی شد هرگز وارد حاشیه و گله مندی نشد و با ثبات قدم و بدون افراط و تفریط، در مسیر مستقیمی که انتخاب کرده بود، گام برداشت.

معاون رئیس جمهور با اشاره به دغدغه مندی و روحیه انقلابی طالب زاده گفت: مرحوم حاج نادر در سال ۹۶ وارد شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب شد به رغم اینکه به طور مستقیم وارد فعالیت سیاسی نمی‌شد اما با توجه به مشکلات و انحرافاتی که در  حوزه فرهنگ کشور و مسائل سیاست خارجی و اقتصادی مشاهده می کرد، احساس مسئولیت و تکلیف کرده و وارد این عرصه شد تا در حد توان به انسجام نیروهای انقلاب کمک کند.

حسینی گفت: مرحوم طالب زاده استادی شاگرد پرور بود و با توجه به اینکه فردی تحصیل کرده و اهل مطالعه بود  و در عرصه عمل نیز فعالیت های شاخصی داشته است توانست شاگردان ممتازی تربیت کند و امیدواریم پرچمی که شهید آوینی و مرحوم طالب زاده و دیگر هنرمندان متعهد و ارزشی برافراشتند توسط شاگردان وی همواره در اهتزاز باشد.

 حسینی گفت: استاد طالب زاده شخصیت چند وجهی داشت از یک سو اهل اندیشه و تفکر بوده و اطلاعات گسترده‌ای داشت، از سوی دیگر به مسائل فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی داخل و خارج از کشور و جهان غرب اشراف کامل داشت و در کنار همه اینها هنرمندی بود که با دغدغه مندی و تعهد در مسیر جهاد تبیین و روشنگر اهداف ارزشمند انقلابی و الهی را پیگیری می کرد.

 حسینی افزود: طالب زاده انسان ولایی و انقلابی بود که هرگز دچار تزلزل نشد و تا آخرین روزهای حیات خویش اهداف و آرمان های انقلاب را پیگیری کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: صدا و سیما ، رسانه ملی ، انقلاب اسلامی ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی انقلاب اسلامی ایران مرحوم طالب زاده استاد طالب زاده نادر طالب زاده طالب زاده طالب زاده رئیس جمهور حسینی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: ادعای دروغین آزادی بیان دانشگاه در غرب، رسوا شده است

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سپهر خلجی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار ویدئویی از ورود نیروهای امنیتی به دانشگاهی در آمریکا، نوشت:

«تصاویر این روزهای ورود نظامیان به حریم دانشگاه‌های آمریکا و برخورد خشونت‌آمیز و سرکوب اساتید و دانشجویان و دستگیری منتقدان به جنایات صهیونیست‌ها در غزه را خوب ببینید.

تراژدی غزه با رسوایی ادعای دروغینِ آزادی بیان و احترام به بنیان‌های حقوق بشر و حفظ حریم دانشگاه در غرب همراه شد.»

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228469 برچسب‌ها نقض آزادی بیان

دیگر خبرها

  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • خلجی: ادعای دروغین آزادی بیان دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی