Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@13:36:07 GMT

قیمت خانه در سعادت‌آباد تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۵۸۴۵

قیمت خانه در سعادت‌آباد تهران

فرارو- خرید خانه در سعادت‌آباد متری ۲۰ میلیون تومان کمتر از گران‌ترین منطقه تهران تمام می‌شود. براساس آخرین آمار‌های رسمی متوسط قیمت مسکن در منطقه دو که محله سعادت‌آباد را در خود جای داده متری ۵۴ میلیون تومان است و در منطقه یک شاهد خرید و فروش مسکن با قیمت هر مترمربع ۷۴ میلیون تومان هستیم. با این حال خرید خانه در سعادت‌آباد درقیاس با کل تهران هزینه بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون متوسط قیمت مسکن در تهران ۳۶ میلیون تومان است و این رقم تقریبا ۳۰ میلیون تومان از میانگین ارزش خانه‌های سعادت‌آباد کمتر است.

خرید خانه یکخوابه در سعادت‌آباد

به گزارش فرارو، خرید خانه در سعادت‌آباد به‌طور میانگین متری ۵۴ میلیون تومان تمام می‌شود. سعادت آباد یکی از محله‌های واقع شده در منطقه دو تهران است و طبق آخرین گزارش‌های رسمی از بازار مسکن تهران، این نقطه از شهر بعد منطقه یک و سه، گران‌ترین گزینه برای خرید خانه در پایتخت به‌شمار می‌آید. به‌این ترتیب خرید خانه در سعادت‌آباد بابت واحد ۵۰ متری حدود دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد. با این حال بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد خرید خانه در سعادت‌آباد می‌تواند هزینه بیشتری داشته باشد. مثلا واحد ۵۰ متری در این نقطه از تهران با قیمت سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. یعنی متری ۶۲ میلیون تومان. این واحد ۱۷ سال پیش ساخته شده و بدون آسانسور و پارکینگ به مالک جدید تحویل داده می‌شود. در میدان فرهنگ واحدی ۳۸ متری که سن بنا آن ۲۰ سال است، دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آگهی شده. این یکی طبقه چهارم واقع شده و با آسانسور و انباری فروخته می‌شود. خرید آپارتمان در سعادت‌آباد برای واحد‌های یکخوابه می‌تواند بیشتر از هفت میلیارد تومان هزینه داشته باشد. مثل واحدی ۷۰ متری که ۱۶ سال پیش ساخته شده و دارای امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ است. قیمت دقیق این آپارتمان هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و فروشنده ارزش هر متر آن را حدود ۱۰۳ میلیون تومان درنظر گرفته است. همچنین قیمت آپارتمان ۷۷ متری که ۱۴ سال از سن بنا آن می‌گذرد درحالی پنج میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان نوشته شده که با امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ فروخته می‌شود.

مشخصات آپارتمان‌های یکخوابه در سعادت‌آباد

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

۳۸ متر

۲۰ سال

آسانسور و انباری

دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

۵۰ متر

۱۷ سال

انباری

سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

۷۷ متر

۱۴ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

پنج میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان

۷۰ متر

۱۶ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

خرید خانه دوخوابه در سعادت‌آباد

خرید خانه در سعادت‌آباد بابت واحد‌های ۱۰۰ متری به‌طور میانگین پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد. چون متوسط قیمت مسکن در منطقه دو تهران که محله سعادت‌آباد را در خود جای داده، در آخرین آمار‌ها متری ۵۴ میلیون تومان بوده است. بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد تقریبا با همین بودجه می‌شود آپارتمان ۱۰۰ متری را در این منطقه خرید. شخصی آپارتمان ۱۰۰ متری را در سعادت‌آباد ۵.۵ میلیارد تومان آگهی کرده است. ۱۷ سال از عمر بنا ساختمان می‌گذرد و واحد با امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ به‌فروش می‌رسد. با این حال خرید آپارتمان در سعادت‌آباد می‌تواند دو برابر این ارقام تمام شد. مالک آپارتمان ۱۰۰ متری با دو اتاق خواب قیمت فروش را ۱۱ میلیارد تومان اعلام کرده است. آپارتمان دو سال پیش ساخته شده با عنوان فول‌امکانات آگهی شده است. قیمت آپارتمان ۶۸ متری در سعادت‌آباد دقیقا چهار میلیارد تومان نوشته شده است. یعنی تقریبا متری ۵۹ میلیون تومان. ۱۶ سال از عمر بنا این یکی می‌گذرد و از آسانسور، انباری و پارکینگ به‌عنوان امکانات آن می‌شود اشاره کرد. واحدی ۸۳ متری با عمر بنا ۱۰ سال شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد به امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ مجهز است.

مشخصات آپارتمان‌های دوخوابه

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

۶۸ متر

۱۶ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

چهار میلیارد تومان

۱۰۰ متر

۱۷ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

۸۳ متر

۱۰ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

۱۰۰ متر

دو سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۱۱ میلیارد تومان

خرید خانه سه‌خوابه در سعادت‌آباد

خرید خانه در سعادت‌آباد گاهی بیشتر از ۳۰ میلیارد تومان آب می‌خورد. واحدی سه‌خوابه و ۲۲۰ متری در این نقطه از تهران درحالی ۳۵ میلیارد تومان آگهی شده که فروشنده ارزش هر متر آن را حدود ۱۶۰ میلیون تومان درنظر گرفته است. واحد نوساز محسوب می‌شود و فوال‌امکانات است. واحد ۱۵۰ متری با سه اتاق خواب در سعادت‌آباد با قیمت ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد دو سال پیش ساخته شده و با آسانسور، انباری و پارکینگ به‌فروش می‌رسد. در همان حوالی فروشنده آپارتمان ۱۴۵ متری قیمت را ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نوشته است. شش سال از عمر بنا واحد می‌گذرد و از امکانات آن می‌شود به آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد. قیمت آپارتمان ۱۴۰ متری در سعادت آباد ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نوشته شده است. در این ساختمان علاوه بر آسانسور، انباری و پارکینگ، استخر نیز دیده می‌شود و ۱۰ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد. همچنین خرید خانه در سعادت‌آباد بابت واحد‌های سه‌خوابه می‌تواند کمتر از ۱۰ میلیارد تومان تمام شود. مثل واحدی ۱۱۳ متری که فروشنده قیمت را شش میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان درنطر گرفته است. یعنی متری ۶۰ میلیون تومان.

مشخصات آپارتمان‌های سه‌خوابه در سعادت‌آباد

متراژ

سن بنا

امکانات

قیمت

۲۲۰ متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

۳۵ میلیارد تومان

۱۵۰ متر

دو سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

۱۴۵ متر

شش سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

۱۴۰ متر

۱۰ سال

استخر،‌ آسانسور، انباری و پارکینگ

۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

۱۱۳ متر

۱۰ سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

شش میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت مسکن میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خرید خانه در سعادت آباد سال پیش ساخته شده انباری و پارکینگ سعادت آباد میلیارد تومان پنج میلیارد فروخته می شود شش میلیارد تومان نوشته ۱۱ میلیارد سه خوابه ۱۰۰ متری ۱۰۰ متر عمر بنا ۱۶ سال دو سال ۱۰ سال سن بنا ۱۷ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟