Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: کاهش تعداد و همچنین تغییر تایپ پروازها در مسیر تبریز – تهران و بالعکس در هفته گذشته توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی سبب بروز برخی محدودیت‌ها برای مسافران فرودگاه تبریز در این مسیر شده بود که با برقراری ۲۸ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف، این کمبود کاملا جبران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با رایزنی‌های فشرده انجام شده با شرکت‌های هواپیمایی مختلف در روزهای گذشته، این مشکل کاملا برطرف شده است و در فاصله زمانی ۲۳ خرداد تا ۱ تیرماه سال‌جاری تعداد ۲۸ پرواز رفت و برگشت توسط شرکت‌های هواپیمایی کاسپین، ساها، کیش ایر، معراج و قشم ایر از فرودگاه تبریز در مسیر تهران انجام خواهد شد که از همکاری و تعامل موثر معاونان بازرگانی این شرکت‌های هواپیمایی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی فرودگاه تبریز رامین آذری فرودگاه تهران هواپیمایی قشم هواپیمایی کیش ایر هواپیمایی معراج هواپیمایی ساها شرکت های هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند

حسن جعفری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟