Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش آژانس امنیت بهداشت انگلیس شمار مبتلایان به آبله میمون در این کشور به ۴۷۰ تن رسیده است.   به گزارش ایرنا، آمارهای دولتی در انگلیس از ثبت ۱۰۴ مورد جدید ابتلا به ویروس آبله میمون خبر دادند. با این آمار شمار کل مبتلایان به این ویروس در این کشور به ۴۷۰ تن رسید.   بر اساس گزارش آژانس امنیت بهداشتی انگلیس (UKHSA) از مجموع مبتلایان جدید شناسایی شده به این بیماری در بریتانیا تا ۱۲ ژوئن، ۴۵۲ مورد در انگلیس، ۱۲ مورد در اسکاتلند، ۲ مورد در ایرلند شمالی و چهار مورد در ولز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این ویروس معمولاً در مرکز و غرب آفریقا یافت می‌شود، ولی در هفته‌های گذشته مواردی در کشورهای مختلف شناسایی شده‌اند. کارشناسان سازمان جهانی بهداشت هفته گذشته در نشستی نگرانی خود را از شیوع بیشتر این ویروس ابراز کردند.   در حال حاضر به نظر می‌رسد شیوع سویه خفیف‌تر آبله میمون در غرب آفریقا است تا سویه جدی‌تر کنگو. گفته می‌شود اکثر مبتلایان در چند هفته بهبودی خود را باز می‌یابند ولی اقشار خاص با سیستم ایمنی ضعیف بیشتر در معرض خطر قرار دارند.   به گفته آژانس امنیت بهداشتی انگلیس، بیشتر مبتلایان این کشور ساکن لندن هستند. این آژانس از مردم خواسته است در صورت مشاهده تاول‌های قرمز رنگ در پوست خود به مراکز بهداشتی مراجعه کنند. تماشاخانه ببینید| دیپلمات لاف‌زن؛ داستان مذاکره‌ای با دستاوردهای دروغین ببینید| فیلم استثنایی از حمله خرس نر برای خوردن توله ماده/ دفاع مادر و سقوط هر دو خرس از بالای صخره فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آبله میمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره

ایسنا/ایلام رئیس دامپزشکی شهرستان بدره از انجام واکسیناسیون ۴ هزار و ۶۲۵ راس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره طی اردوی جهادی خبر داد.

آبله گوسفند و بز یک بیماری ویروسی عفونی نشخوارکننده کوچک است. این بیماری با شدت متوسط در گله‌های داشتی در مناطق اندمیک دیده شده اما عموما در بره و بزغاله که به تازگی به دنیا آمده‌اند کشنده است. ضرر اقتصادی ناشی از کاهش تولید شیر، آسیب به تولید چرم و چشم و دیگر ضررهای تولیدی از جمله‌ی آن است. همچنین این بیماری خرید و فروش دام سبک را کاهش داده و باعث کاهش زاد و ولد و جمعیت در آن مناطق می‌شوند.

«بهمن محمدی» به ایسنا اظهار کرد: رزمایش جهادی دامپزشکی طی فروردین ماه در منطقه زرانگوش بدره برگزار شده است.

وی گفت: در این طرح چهار هزار و ۶۲۵  راس دام علیه بیماری آبله گوسفندی، ۴۰۰ راس علیه بیماری آبله بزی، ۷۴۳ رأس علیه بیماری بروسلوز بز و بزغاله واکسینه شده‌اند.

رئیس دامپزشکی بدره تصریح کرد: مشاوره‌های بهداشتی و معاینه رایگان در دام‌های بازدید شده انجام  گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • ۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش که باید ببینید