Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:33:53 GMT

کابینه رژیم صهیونیستی یک قدم به فروپاشی نزدیک تر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۵۹۵۲

کابینه رژیم صهیونیستی یک قدم به فروپاشی نزدیک تر شد

با استعفا و کناره گیری یک عضو دیگر از ائتلاف کابینه «نفتالی بنت»، نخست وزیری تل آویو یک گام دیگر به فروپاشی نزدیک تر شد.

به گزارش مشرق به نقل از جورزالیم پست، «ام. کی. نیر اورباخ» از اعضای شرکت کننده در کابینه ائتلافی نفتالی بنت کناره گیری و جدایی خود از کابینه بنت را اعلام کرد و گفته است که او دیگر بخشی از ائتلاف «کابینه نفتالی» بنت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان بنیامین نتانیاهو، رهبر جناح مخالف در کنست گفته است که کابینه «نفتالی بنت»، نخست وزیر در بستر مرگ است و تنفس مصنوعی دریافت می‌کند.

«ام. کی. نیر اورباخ» که عصر دوشنبه جدایی خود را از کابینه اعلام کرد، تا کنون به عنوان معتمد نزدیک نفتالی بنت و دستیار اصلی او شناخته می‌شد و روز دوشنبه در یک جلسه پرتنش در دفتر نخست وزیری به نفتالی بنت گفت که دیگر خود را بخشی از ائتلاف حکومتی نمی بیند و دیگر با آن همراهی نخواهد کرد.

گفته شده اورباخ با عصبانیت جلسه کابینه تل آویو را ترک کرد و سپس به جای کنست به خانه رفت. او سپس با انتشار بیانیه‌ای از دولت انتقاد کرد و گفت که به این نتیجه رسیده است که «ائتلاف نمی‌تواند با رهبری فعلی به حیات خود ادامه دهد.»

با این حال، اورباخ گفته است که با برگزاری انتخابات مجدد مخالف است و به انحلال کنست در هفته آینده رأی نخواهد داد. او گفت که تلاش خواهد کرد به تشکیل یک دولت دست راستی جدید در کنست فعلی کمک کند.

همزمان نفتالی بنت اعلام کرده است که یک هفته یا دو هفته فرصت داریم تا مشکلات ائتلاف را حل کنیم و اگر موفق نشویم، نمی‌توانیم به کار ادامه دهیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت نفتالی بنت رژیم صهیونیستی کابینه جدید مشرق کابینه بنت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • بعید است دفاعیات نتانیاهو به جلوگیری از حکم دیوان لاهه کمک کند | پیامدهای حکم لاهه برای نتانیاهو
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود