Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- در بازار جهانی کلاس شاسی بلند آنچنان تنوع زیاد است که حتی توانایی مالی هم دردسر انتخاب یک محصول خوب و برتر را کم نمی کند! دقیقا به همین دلیل هم تمامی فعالان صنعت خودرو بخش مهمی از توانایی و ظرفیت های خود را به تولید گروه شاسی بلند اختصاص داده اند.

اما به رغم این توضیحات، می خواهیم بگوئیم که در این میان استثنا هم وجود دارد و یکی از شاخص ترین مواردی که می توان مثال زد، کادیلاک اسکالید است و البته تریم جدید آن یعنی اسکالید-V مدل 2023.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکالید-وی/ طراحی

اسکالید-وی مدل 2023 برابر با 2906 کیلوگرم وزن دارد. این را گفتیم تا مشخص شود با چه سازه عظیم و درشت اندامی سر و کار داریم. شاخص یدک کشی خودرو نیز 3175 کیلوگرم محاسبه شده است.

جزئیات طراحی دقیقا همان شرایطی را دارد که در مدل 2022 نیز دیده ایم که همچنان برای نمونه 2023 نیز جذابیت های خود را حفظ کرده است. چراغ های اصلی جلو باریک و بسیار مرموز در ترکیبی فوق العاده هماهنگ با جلوپنجره و مجموعه سپر که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، جز برترین الگوهای طراحی طی سال های اخیر در کلاس شاسی بلند محسوب می شود.

رینگ های 22 اینچی آلومینیومی نیز جز بهترین آپشن استاندارد نمای ظاهری رده بندی می شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)

هت تریک روبرت لواندوفسکی مقابل والنسیا به همراه گل فرمین لوپز باعث شد بارسلونا یک پیروزی خوب به دست آورد.

دانلود (102.9MB)

دیگر خبرها

  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • (تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی