Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@18:13:35 GMT

اسکوچیچ در آفساید!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۶۲۷۴

اسکوچیچ در آفساید!

پس از لغو سریالی بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و شرایط نامطلوب حاکم در اردوی تیم در کشور قطر، قبول شکست برابر تیم ملی الجزایر در نخستین بازی تدارکاتی آن هم در غیاب ستاره‌های سرشناس فوتبال این کشور بهترین بهانه را به منتقدان داد تا یک حمله تمام عیار را علیه سرمربی تیم ملی پایه‌ریزی کنند.

بازی بی‌برنامه و بدون فکر بازیکنان تیم ملی و عملکرد نامطلوب ملی‌پوشان نیز به این فضا کمک کرد تا منتقدان فضای موجود در کنار اشاره به ناتوانی کادر فنی و وضعیت به هم ریخته مدیریت فدراسیون فوتبال خواستار برکناری بی‌قید و شرط سرمربی کروات تیم ملی باشند تا شاید بلایی که پیش از جام جهانی ۱۹۹۸ برای ایویچ رخ داد در سال ۲۰۲۲ برای او دوباره تکرار شود و فرصت نشستن روی نیمکت تیم ملی از مربی کروات گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با راه افتادن این کمپین و مشارکت هواداران فوتبال در آن اعضای کمیته‌فنی فدراسیون نیز نقطه نظرات انتقادی خود علیه اسکوچیچ را در فضای رسانه ای بیان کردند تا مشخص شود آن‌ها نیز با فعالیت اسکوچیچ موافق نیستند اما مخالفت‌های صورت گرفته در هیئت رئیسه مانع از تصمیم‌گیری فوری درباره او شده است.
انتقاد صریح علی اصغر مدیرروستا و ابراهیم قاسمپور از عملکرد اسکوچیچ نشان داد مرد کروات در کمیته فنی نیز حامی دانه درشتی ندارد و همین عامل می‌تواند فضا را بیشتر از هر زمان دیگری محدودتر کند. نکته جالب اما این اینجا بود که در میان این هیاهوها برخی اعضای هیئت رئیسه که موافق اسکوچیچ بودند با انجام مصاحبه برکناری او را یک خطای بزرگ دانستند و مدعی شدند ما با اسکوچیچ در جام جهانی موفق خواهیم بود.
در کش و قوس این اتفاقات و انتقادها، انتشار یک خبر مسیر اعتراض‌ها به عملکرد اسکوچیچ را به کلی تغییر داد. 
یک رسانه خبری با انتشار گزارشی اعلام کرد برخی مسئولان بالادستی در کشور به دنبال مهیا کردن مسیر بازگشت کارلوس کی روش به ایران هستند تا تیم ملی بتواند در رقابت‌های جام جهانی با حضور این مربی فعالیت خود را از سر گیرد.
ماجرای بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی به قدری هیجان انگیز بود که مخاطبان تیم ملی به شدت نسبت به آن واکنش نشان دادند اما در این میان فدراسیون فوتبال ترجیح داد نه این خبر را تأیید کند نه تکذیب تا ابهامات در این باره افزایش پیدا کند. 
به نظر می‌آید در روزهای آینده واکنش ها نسبت به این ماجرا بیشتر خواهد شد اما مسئله مهم این است که دیگر اسکوچیچ در حاشیه امنیت قرار ندارد و ممکن است هر لحظه این مربی از کار برکنار شود تا فردی دیگری جای او را بگیرد؛ حالا یا کارلوس کی روش یا یک مربی دیگر! منتقدان کی روش اما همواره این نکته را مطرح می کنند که سرمربی که در دوره قبلی نتوانست خالق صعود تاریخی ما به دور حذفی جام جهانی باشد چرا باید دوباره به تیم ملی برگردد و با همان روش نخ نما شده فقط شاهد دفاع تمام عیار و البته شکست در جام جهانی باشیم.

خبرنگار: سینا حسینی

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد