Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت JinkoSolar در هفته گذشته اعلام کرد که ۱۰۰ ٪ برق مورد استفاده در کارخانه خود را اکنون از منابع سبز تامین می‌کند. این شرکت در پنانگ مالزی واقع شده است که از سال ۲۰۱۵ در حوزه تولید انرژی فعالیت می‌کند.

به گزارش solarquotes.com.au، در سپتامبر ۲۰۱۹، شرکت JinkoSolar قرار داد ابتکار RE۱۰۰ را امضا کرد. RE۱۰۰ یک ابتکار جهانی است که شرکت‌های بزرگ را متعهد می‌کند تا ۱۰۰ ٪ انرژی برق مورد نیاز خود را به صورت تجدیدپذیر تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت JinkoSolar قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۱۰۰ ٪ برق مورد نیاز خود را به صورت تجدیدپذیر تامین کند.

گفتنی است که شرکت JinkoSolar اولین واحد تولید سلول خورشیدی در خارج از چین است. متوسط تولید انرژی این شرکت به صورت سالانه ۵۰۰ مگاوات برای سلول‌های خورشیدی و ۴۵۰ مگاوات برای پنل‌ها بوده که امروزه این مقدار به ۷ گیگاوات سلول خورشیدی و ۷ گیگاوات پنل خورشیدی در سال رسیده است.

به گفته مدیران جینکو، این شرکت از طریق نصب پنل‌های خورشیدی برق در پشت بام و توافق‌نامه‌های خرید برق (PPA) با توانسته ۱۰۰٪ برق تجدیدپذیر را برای نیروگاه خود به دست آورد. کشور مالزی منطقه‌ای با سرعت باد کم در نظر گرفته می‌شود، این درحالی است که ظرفیت برق تولیدی این کشور از طریق آب ~۶GW است که توانسته حدود ۲۰ درصد از برق مصرفی کشور را تامین کند.

بر اساس تحقیقات خرید برق PPA به میزان ۳۰۰ میلیون کیلووات ساعت در سال برای تامین انرژی مورد نیاز ۶۰ هزار خانواده استرالیایی کافی است. همچنین شرکت JinkoSolar قصد دارد، ظرفیت تولید سالانه مونو ویفر، سلول خورشیدی و پنل خورشیدی را تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۵۰ گیگاوات، ۴۰ گیگاوات و ۶۰ گیگاوات برساند. این شرکت به غیر از مالزی کارخانه‌هایی در چین، ویتنام و آمریکا دارد.

پنل‌های JinkoSolar حدود یک دهه است که در استرالیا در دسترس هستند. قیمت ماژول‌های این شرکت نسبت به مقدار بودجه در نظر گرفته شده بیشتر است، اما کیفیت مطلوبی دارند. همچنین پنل‌های Jinko در بین متخصصان نصب پنل‌های خورشیدی استرالیایی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید

نیروگاه انرژی خورشیدی در فضا ساخته می‌شود باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پنل خورشیدی انرژی تجدیدپذیر فناوری روز دنیا شرکت JinkoSolar

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست کمیته راهبری سند تحول در محل سالن شورای دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد.

در این جلسه طرح‌های پیشنهادی بررسی شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بررسی و بخش عمده‌ای از پروژه‌ای کلان در برنامه اجرایی سال جاری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه این نشست در گفت‌و‌گو با خبرنگار علم و فناوری آنا با اشاره به بررسی پروژه‌های کلان راهبردی برای عملیاتی شدن این پروژه‌ها در سال جاری اظهار کرد: راه‌اندازی و فعال شدن سرای جلبک، احیای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت، پیگیری اخذ سند مالکیت و احیای مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد، بررسی و اجرای طرح پروژه‌های نهال، پیگیری و احصای مشکلات سرای نوآوری برج قریب، ایجاد آزمایشگاه صنایع غذایی و ارائه استاندارد‌های علمی به‌منظور خدمات‌رسانی به شرکت‌های صنایع غذایی منطقه صفادشت و ملارد، راه‌اندازی ناحیه نوآوری صفادشت و چندین طرح با توجه به پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری مورد تأیید کمیته راهبری برای اجرایی شدن قرار گرفت و افتتاح خواهد شد.

حامد افشاری درباره برنامه‌های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال و استفاده از انرژی برق خورشیدی چنین توضیح داد: با اجرای این طرح، ظرفیت فعالان علم و فناوری در زمینه تولید افزایش می‌یابد و استفاده از منابع انرژی مقرون به صرفه خواهد بود.

وی افزود: دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انتظار دارد واحد شهرقدس به عنوان دانشگاهی سرآمد در سطح استان تهران شناخته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت اضافه کرد: توسعه اقتصاد مبتنی بر پژوهش و فناوری (درآمدزایی از محل فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه) در واحد دانشگاهی شهرقدس، شبکه‌سازی در سطوح و حوزه‌های مختلف پژوهش و فناوری در این واحد دانشگاهی و اتصال به شبکه استانی، ملی و بین‌المللی، ایجاد بستر‌های مناسب برای انجام پژوهش‌های مسئله‌محور و تحقق اهداف دانشگاه حل‌مسئله، مراکز رشد و سرا‌های نوآوری برای رفع چالش‌های ملی، ارتقای رتبه واحد دانشگاهی در نظام‌های مختلف رتبه‌بندی ملی و بین‌المللی با توجه ویژه به انتشار مقالات معتبر، کتاب‌های دانشگاهی و ارتقای برند واحد شهرقدس در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور