Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از گیزموچاینا، لامپ هشدار هوشمند میجیا یک سیستم جدید بیدار شدن با نور ارائه می‌کند که در آن از تعدادی لامپ برای ارائه تجربه‌ای شبیه به خورشید استفاده شده است.

در این محصول تعداد ۱۹۸ چراغ ال.ای.دی قرار گرفته است که می‌تواند ۱۵ نوع نویز سفید و ۱۰ نوع تنظیمات صحنه پویا را پیاده‌سازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر این لامپ هوشمند می‌تواند چرخه طلوع و غروب خورشید را در تمام طول روز شبیه‌سازی کند.

در هنگام غروب خورشید، این محصول می‌تواند با خاموش کردن تدریجی چراغ‌های لامپ و ایجاد نویز سفید غروب خورشید را به صورت پویا شبیه‌سازی کند. از سوی دیگر، هنگام طلوع خورشید، لامپ هشدار هوشمند حدود ۳۰ دقیقه قبل از زنگ هشدار فعال می‌شود تا با روشن شدن تدریجی چراغ‌ها، طلوع خورشید را شبیه‌سازی کند. این فرآیند می‌تواند به بدن کمک کند تا به‌طور طبیعی از خواب بیدار شود، نه اینکه با صدای مزاحم زنگ از خواب بپرد.

بیشتر بخوانید:

شیائومی Civi 1S پنجشنبه رونمایی خواهد شد | تراشه قدرتمند؛ شارژ سریع‌تر + تصاویر

محصول جدید شیائومی علاوه بر اینکه به عنوان یک ساعت زنگ‌دار پیشرفته به سبک خورشید عمل می‌کند، می‌تواند برای کمک به تمرینات یوگا نیز استفاده شود. در حالت مدیتیشن تنفس، کاربران می‌توانند به طور منظم نفس‌های عمیق و هماهنگ با ریتم‌های نور بکشند. این طراحی برای کمک به آرامش بدن و ذهن کاربر است.  

این دستگاه هوشمند سبک وزن فقط ۱.۱ کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند کمک خوبی برای افرادی باشد که از بی‌خوابی رنج می‌برند.

کد خبر 683134 برچسب‌ها شرکت شیائومی کامپیوتر و رایانه ساعت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت شیائومی کامپیوتر و رایانه ساعت غروب خورشید شبیه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی سلیمانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از معضلات و مشکلات ترافیکی، افزایش تخلفاتی مانند پارک دوبل، توقف در محل ممنوعه و توقف در ایستگاه اتوبوس و تاکسی از یک سو و تاکید و سیاست پلیس مبنی بر استفاده از تجهیزات الکترونیکی و کاهش نیروی انسانی برای کنترل ترافیک و ثبت تخلفات از سوی دیگر، ساز و کار به کارگیری اولین خودرو پلیس مجهز به دوربین‌های ثبت تخلفات ساکن در قرچک را فراهم کرد.

وی در بیان ویژگی‌های این خودرو گفت: این خودرو با دوربین‌هایی که در هر دو سمت آن نصب شده، با عبور از طول معابر اصلی، امکان ثبت تخلفات خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان مانند توقف ممنوع، پارک دوبله، توقف در حریم تقاطع، توقف در ایستگاه جانبازان و معلولین، توقف در ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی، توقف در روی خط عابر پیاده و سایر تخلفات ساکن را به‌صورت هوشمند دارا است و مطابق قانون خودروهای متخلف را جریمه خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران به مزایای استفاده از این سامانه اشاره کرد و افزود: روان سازی جریان ترافیک در معابر پر تردد شهر به وسیله نظارت هوشمند تصویری، اعمال قانون کاملاً مکانیزه و خودکار تخلفات ساکن خودروها، ترویج فرهنگ پارک صحیح خودرو در محل مناسب و احترام به حقوق شهروندی، جلوگیری از پارک‌های دوبل و رفع مشکل ازدحام ناشی از آن، جلوگیری از پارک خودروها در محل نامناسب در سطح شهر، از جمله مزایای این سامانه است.

سلیمانی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری شهروندان قانونمند گفت: امیدواریم با به کارگیری تجهیزات الکترونیکی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، روز به روز شاهد کاهش تخلفات رانندگی و ایجاد ترافیکی آرام و روان در شهر باشیم.

وی در پایان با تاکید بر هوشمند سازی و نقش آن در انضباط ترافیکی و کاهش تخلفات و حوادث ترافیکی، خواستار توسعه شبکه هوشمند سازی تجهیزات ترافیکی در جهت ارتقا فرهنگ رانندگی در سایر شهرستان‌های استان شد.

کد خبر 6091901

دیگر خبرها

  • تربیع آخر ماه را رصد کنید
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi