Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:35:12 GMT

نمایش ۹۸ اثر در جشنواره فیلم اردبیل + جدول اکران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۶۵۴۳

نمایش ۹۸ اثر در جشنواره فیلم اردبیل + جدول اکران

میردولت موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تشریح کرد: برای تبادل نظر بین فیلم‌سازان و عکاسان پیشکسوت و جوان هشتمین جشنواره فیلم استانی مهر و نهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به صورت همزمان برگزار می شود تا هنرمندان فرصتی داشته باشند که در کنار سایر اقشار دغدغه‌مند در حوزه فیلم و عکس با خانواده خود به تماشای آثار بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ۴۲ اثری که قرار است به نمایش درآید، مربوط به بخش مسابقه جشنواره فیلم مهر با محوریت آسیب‌های اجتماعی است که با حمایت مالی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تهیه شده است.

مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل بیان کرد: ۵۶ اثر هم مربوط به هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل است که البته برای هر کدام برنامه جداگانه‌ای تدارک دیده شده است و پس از داوری در نهایت سه اثر از میان فیلم‌های نزدیک به موضوع جشنواره مهر برگزیده خواهد شد.

وی اضافه کرد: هشتمین جشنواره فیلم استانی مهر و نهمین هفته فیلم و عکس انجمن با اردوی عکاسی کلید خورد و در قالب آن سه گروه ۵۰ نفره در نقاطی مانند میراشرف، ایران‌آباد، بهارآباد و تازه میدان و بازار حضور یافتند که در آیین اختتامیه از سه نفر برگزیده تقدیر می‌شود.

موسوی اظهار کرد: همه این عکس‌ها در نهایت در قالب نمایشگاهی در سایر نقاط از جمله شهرهای نیر، نمین، بیله‌سوار، مشگین‌شهر و خلخال برای هم‌استانی‌ها به نمایش درخواهد آمد.

به گفته وی، در کنار این ۲ رویداد هنری کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد تا در کنار جشنواره به ارتقای سطح دانش فیلم‌سازان و عکاسان استان اردبیل کمک شود.

روز نخست هشتمین جشنواره فیلم استانی مهر و نهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به غبار روبی مزار هنرمندان شهید و فقید، افتتاح نمایشگاه عکس و اکران فیلم "بوغاناق" اثر سید ابراهیم جوادخانی اختصاص یافت.

آیین اختتامیه این رویدادهای هنری عصر روز پنجشنبه، ۲۶ خردادماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، هنرمندان و علاقه‌مندان در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها استان اردبیل جشنواره فیلم انجمن سینمای جوانان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل جشنواره فیلم استان اردبیل جشنواره فیلم انجمن سینمای جوانان ایران هفته فیلم و عکس انجمن انجمن سینمای جوانان استان اردبیل جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی‌آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادرآبادی و فیلم تروما به نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شده است.

وی اضافه کرد: فیلم خون روایت مردی ۳۰ ساله به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده است و هنوزم در توهم زندگی با اوست.

بایزیدی افزود: فیلم خانه من کودکی قصد ساختن خانه‌ای برای عروسکش دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد ادامه داد: و فیلم کوتاه داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری که دارای دو فرزند است به دلیل مشغله‌های فراوان یکی از کودک خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدان کردن کودک گم شده اقدام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد