Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی شب گذشته به تهران برگشت؛ آن‌هم از یک اردوی عجیب خارجی و تجربه یک باخت بد مقابل الجزایر بعداز ۱۲روز تمرین.

سردار آزمون که به شرایط اردوی آماده‌سازی تیم ملی انتقادهایی داشت پس از بازگشت به ایران، و بعداز اینکه پاداش پیروزی های قبلی تیم ملی را در دوحه دریافت کرد، گفت: الان از نظر من خوب است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ آزمون درباره اینکه در قطر اعتقاد دیگری داشت و گویا ملی‌پوشان نسبت به برنامه‌ریزی اردو انتقاد داشته‌اند، اظهار داشت: به ایران که می‌آیم حالم خوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجا که بودیم، حال‌مان بد بود. این موضوع (انتقاد از شرایط اردو) را هم از بزرگان فدراسیون فوتبال بپرسید.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه چطور در یک روز نظرش تغییر کرد، خاطرنشان کرد: الان باید از سرمربی و بازیکنان حمایت کنید.

این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای باعث شده که خیلی‌ها انتقادهای ملی‌پوش های سرشناس و متمول ایران را بخاطر عدم پرداخت بموقع پاداش‌ها توسط فدراسیون موقت ببینند.

 

این حمایت محکم و قاطع یکی از اصلی‌ترین بازیکنان و ستاره‌های تیم ملی بعداز مطرح شدن احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران و برکناری اسکوچیچ قبل از شهریورماه بسیار معنادار است. در حالی‌که خیلی تصور می‌کردند بازیکنانی نظیر آزمون ، تمایل به بازگشت مرد پرتغالی داشته باشند، اما این مواضع تخمین ها را برهم زد.

حالا باید دید بازیکنانی نظیر مهدی طارمی، احسان حاج‌صفی و جهانبخش هم همین مسیر را در پیش می‌گیرند یا موضع انتقادی آنها بعداز دریافت پاداش های نقدی ، تفاوتی نکرده است.

البته وضع تاکتیکی تیم ملی در بازی مقابل الجزایر خود گویای همه چیز است و نیازی به شنیدن نظر بازیکنان درباره واضحات نیست.

آزمون درباره دیدار ایران و الجزایر گفت: بازی خوبی نبود، اما می‌توانیم خیلی چیزها یاد بگیریم. الان زمان این نیست در سر هم بکوبیم. باید در خصوص بازی الجزایر حرفه‌ای باشیم. امکان دارد یک بازی خوب باشیم و یک بازی بد. بعد از سه ماه یک بازی داشتیم و هر زمان که ما مدت زیادی بازی نداریم، در اولین بازی شرایط‌مان سخت است.

وی در واکنش به این مسئله که یک بازی دوستانه برای تیم ملی کم بود، گفت: بازی کم بود، اما چه کار می‌شود کرد؟ این اتفاق افتاد و نمی‌توانیم به عقب برگردیم و باید آینده را ببینیم.

مهاجم تیم ملی درباره مشخص شدن سومین هم گروهی ایران در جام جهانی و شرایط گروه، گفت: گروه سختی است و هیچ تیم آسانی در جام جهانی نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام سردار آزمون اسکوچیچ تیم ملی فوتبال اردوی تیم ملی متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام تیم ملی یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود

 قرارداد مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم در یک صورت با این باشگاه قطعی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، باشگاه رُم به طور فزاینده‌ای متقاعد شده که قرارداد سردار آزمون را قطعی کند. گفته می‌شود جالوروسی از مهاجم ایرانی خود نه تنها به خاطر عملکردش، بلکه به خاطر نگرش و تعهدی که به تیم دارد، فوق‌العاده راضی است. باشگاه رُم در ماه‌های اخیر تماس‌هایی با بایرلورکوزن برقرار کرده تا در مورد احتمال حفظ آزمون پس از پایان مدت قرضی‌اش، تبادل‌نظر کند.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ دانیله دِروسی اولین کسی است که از احتمال ماندن آزمون در این تیم خوشحال خواهد شد. با این حال، آینده این بازیکن همچنان بسته به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط جالورسی دارد. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رُم تنها در صورتی می‌تواند گزینه بند خرید 12.5 میلیون یورویی سردار آزمون 29 ساله را فعال کند که بتواند فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور داشته باشد که این آزادی مالی بیشتری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک ساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در 23 بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 3 گل، 2 پاس‌گل هم برا‌ی هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

با راهیابی تیم‌های فوتبال رُم و آتالانتا به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا و صعود فیورنتینا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا، ایتالیا در رقابت‌های فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا پنج سهمیه خواهد داشت، رقابت‌هایی که به جای 32 تیم، با حضور 36 تیم برگزار خواهد داشت.

رُم در حال حاضر با 58 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا است و با بولونیای چهارم جدولی چهار امتیاز اختلاف دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران