Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: در سفر رئیس‌جمهور مهم‌ترین مطالبه شهرستان کاشان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی است که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

محمد شریف زارعی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین مطالبات شهرستان کاشان در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان، اظهار کرد: در سفرهای گذشته رئیس‌جمهور به استان‌های مختلف بیشتر سعی شده مطالباتی را که مردم از دوره‌های قبل داشتند و از دولت‌های گذشته این مطالبات باقی مانده بود به سرانجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از پروژه‌ها که در دولت‌های گذشته کلنگ احداث آن به زمین خورده، هنوز پیشرفت فیزیکی برخی از آنها ۲۰ تا ۳۰ درصد بوده است که این امر برای مردم قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه در کاشان نیز پروژه‌های نیمه‌تمام وجود دارد، گفت: اعتباراتی که رئیس‌جمهور در سفرهای استانی برای چنین پروژه‌هایی در نظر می‌گیرند اصولاً مربوط به پروژه‌هایی هستند که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در سطح شهرستان‌ها و استان‌هایی که به آنها سفر شده است، نداشته‌ایم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: مطالبات شهرستان کاشان، استانی نیست و مشخصات پروژه‌هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند به استانداری ارسال شده است و کلیت این پروژه‌ها در پازل استان اولویت‌بندی می‌شود. بنابراین در سفر رئیس‌جمهور مهم‌ترین مطالبه شهرستان کاشان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که تعداد و اعتبار مورد نیاز آنها مشخص شده است.

شریف زارعی تصریح کرد: با توجه اینکه اعتبارات و بودجه دولت محدود بوده و کشور دارای مشکلات زیادی است، دولت نمی‌تواند تمام پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کند، به همین دلیل اولویت با پروژه‌های مهم و بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که در کل کشور جود دارد.

وی ادامه داد: تعدادِ پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفتِ فیزیکی کاشان زیاد نیست که مشخصات این پروژه‌ها به استان ارسال شده است. البته نمی‌توانیم بگوییم تمام این پروژه‌ها تکمیل می‌شود و بر اساس اولویت‌هایی که وجود دارد طرح‌های مهم‌تر مشخص‌شده‌اند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، گفت: مهم‌ترین مشکلی که در کاشان با آن مواجه هستیم کمبود آب است که البته کل استان اصفهان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند که در سفر رئیس‌جمهور به این مشکل خواهیم پرداخت. برخی از راه‌های مواصلاتی کاشان نیز دارای مشکل است که باید این نقایص برطرف شود.

شریف زارعی خاطرنشان کرد: جمعیت شهرستان کاشان ۳۷۰ هزار نفر است که بیشتر این جمعیت را سنین ۲۵ تا ۴۰ سال تشکیل می‌دهند. به دلیل وجود صنایع مختلف در شهرستان بیشتر مهاجرپذیر هستیم به طوری که جوانان زیادی برای اشتغال به کاشان می‌آیند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها پروژه های نیمه تمام سفرهای استانی در دولت سیزدهم استان اصفهان بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه های نیمه تمام سفر رئیس جمهور شهرستان کاشان پروژه ها مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند