Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@22:13:07 GMT

یک سود شیرین و حرفه‌ای در راه جیب استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۶۶۸۱

یک سود شیرین و حرفه‌ای در راه جیب استقلال!

سایت «hulldailymail» انگلیس در گزارشی به نقل و انتقالات تابستانی هال سیتی پرداخت و از زمان امضای قرارداد این باشگاه با اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان خبر داد.

این رسانه انگلیسی نوشت: با نزدیک شدن هال سیتی به شروع پیش فصل، تجارت نقل و انتقالات این هفته افزایش می یابد. هال سیتی انتظار دارد که تغییر تابستانی آنها در این هفته با حضور اولین نفر از آنها در ورزشگاه MKM آغاز شود زیرا سرمربی تیم شوتا آرولادزه به دنبال تبدیل تیمش به تیمی است که قادر به قهرمانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نزدیک به فعالیت نقل و انتقالات سیتی به «هال لایو» لیستی از 9 بازیکن جدید بالقوه در این تابستان را تأیید کرده اند که احتمالاً سه نفر تا زمانیکه تیم آرولادزه برای تمرینات پیش فصل دوشنبه آینده در کاتینگهام بازگردد، در دسترس خواهند بود. این لیست سه نفره شامل آداما ترائوره، اوزان توفان و اللهیار صیادمنش است.

بدین ترتیب صیادمنش دوشنبه هفته آینده به انگلیس برمی گردد تا قراردادش را با هال سیتی به صورت دائمی کند. طبق گزارش ها تیم انگلیسی 2 میلیون یورو به فنرباغچه پرداخت می کند.

 20 درصد سود حاصل از انتقال صیادمنش به استقلال می‌رسد. یعنی در واقع 20 درصد مبلغی که پس از کسر هزینه ها به دست می‌آید به باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد. بدین ترتیب ستاره ایرانی در سال 2018 با مبلغ 800 هزار دلار به فنرباغچه منتقل شد و در صورت رفتن این بازیکن به هال سیتی مبلغ 250 هزار دلار به آبی ها خواهد رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام الهیار صیادمنش استقلال فنرباغچه حق ترانسفر متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!