Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا این مراسم  دوشنبه شب با حضور مدیران کل حوزه اسنانداری ، ورزش وجوانان و تعاون ، کارو امور اجتماعی استان، مدیر عامل فولادهرمزگان، مدیر عامل باشگاه صنایع و اعصای شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزارشد.
مدیر عامل فولاد هرمزگان در مراسم استقبال از ورزشکاران تیم فولاد هرمزگان گفت:موفقیت درخشان و کسب مقام قهرمانی و مقتدرانه تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که به نمایندگی از کشورمان در رقابت های فوتبال ساحلی کارگری جهان در کشور ایتالیا را کاری ارزشمند و بزرگ دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطاالله معروفخانی درگفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کسب مقام قهرمانی را به همه شماعزیزان تبریک می گویم و آرزوی می کنم که این قهرمانی درتمام شئون و مراحل زندگی تان تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: تیم های ورزشی فولاد هرمزگان در چند ماهه گذشته موفقیت هایی خوبی به دست آوردند که ازان جمله در فوتبال ساحلی جوانان کشور که دربندرعباس برگزار شد مقام قهرمانی را کسب کردند، قهرمانی در مسابقه فوتبال ساحلی کارگری جهان از دیگرافتخارهای این شرکت می باشد.
سرمربی تیم فولاد هرمزگان:با اقتدار قهرمان شدیم

سر مربی تیم فولاد هرمزگان گفت: تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که به نمایندگی از کشورمان درمسابقه فوتبال ساحلی کارگری جهان در کشور ابتالیا شرکت کرده بود با اقتدار قهرمان شد.

مجتبی ذاکری درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین دوره از مسابقه ها دوتیم از کشور میزبان ، دوتیم از کشور مکزیک و تیم منتخب افریقا شرکت داشتندما توانستیم بانمایش یک  فوتبال ساحلی ناب ایرانی تمام بازی های خودرا با پیروزی به پایان برسانیم ودر بازی فینال نیز تیم میزبان رابا نتیجه ۶ بریک شکست داده و با اقتدار قهرمان شدیم.
وی درپایان از حمایت مسوولان استان ، مدیران فولاد و فدراسیون کارگری ورسانه ها قدرانی کرد.

برچسب‌ها صنعت فولاد وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت فولاد وزارت ورزش و جوانان هرمزگان صنعت فولاد وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ساسان انصاری در دقیقه ۱۱ تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند؛ در دقیقه ۶۰ امین کاظمیان گلزنی کرد و موجب کامبک آلومینیوم شد.

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد کد خبر 749864

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران