Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر به نقل از احسان ایزدپناه سرپرست این جمعیت  اعلام کرد: با توجه به اینکه بوشهر، استان معین و همجوار استان فارس است، تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات و تیم واکنش سریع این جمعیت آماده اعزام و همکاری در زمینه حادثه شهرستان فیروزآباد است.

همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز اعلام کرد: همه مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان‌های استان، پایگاه‌های اورژانس، تیم‌های واکنش سریع و اتوبوس آمبولانس‌ این استان برای کمک‌رسانی و پذیرش مصدومان احتمالی این حادثه در حالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسن ملکی زاده اظهار کرد: تجهیزات کافی موجود بوده و از نظر دارویی، ملزومات پزشکی و کادر درمان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آماده باش کامل قرار دارد.

عصر روز دوشنبه ۲۳ خردادماه حدود ساعت ۱۷:۰۰ حادثه‌ای به دلیل نشتی گاز یکی از مخازن در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فارس واقع در ۳۵ کیلومتری جاده فیروزآباد به عسلویه اتفاق افتاد.

کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد فارس با ظرفیت تولید سالانه ۳۲۰ هزار تن  کربنات سدیم در مرداد ۱۳۹۹ در آیینی رسمی افتتاح شد.

در زمان بهره‌برداری این کارخانه اعلام شد که این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۰ هزار و ۶۷ میلیارد ریال و با اشتغال بیش از یکهزار و سه نفر در شهرستان فیروزآباد به بهره برداری رسیده است. 

تولیدات این شرکت در صنایع پایین دستی مثل شیشه و بلور، صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه آب و پتروشیمی استفاده می شود.

فیروزآباد در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر دانشگاه علوم پزشکی فیروزآباد سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی فیروزآباد بوشهر دانشگاه علوم پزشکی فیروزآباد سازمان امداد و نجات هلال احمر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد