Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:00:14 GMT

پاسخ حسینی به شایعات پیرامون تغییر در کابینه دولت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۷۰۷۰

پاسخ حسینی به شایعات پیرامون تغییر در کابینه دولت

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: فعلاً تغییری در کابینه دولت مطرح نیست ولی در سطوح دیگر که برخی افراد همراهی لازم را با دولت نداشته‌اند، بله تغییرات باید صورت بگیرد.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه با توجه به اینکه در آستانه یک سالگی دولت سیزدهم هستیم، احتمال تغییر در کابینه وجود دارد؟ گفت: فعلاً تغییری در خود کابینه دولت مطرح نیست ولی در سطوح دیگر که برخی افراد از گذشته همچنان پابرجا مانده و همراهی لازم را با دولت نداشته‌اند، بله تغییرات باید صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناصر بهتری جایگزین می‌شوند که باور و اعتقاد بالاتری داشته باشند و تلاش بیشتری کنند. این افراد با این رویکرد، نمی‌توانند با جدیت کار کنند.

بیشتر بخوانید:

استعفای عبدالملکی شایعه است

وی اضافه کرد: شاید در بعضی موارد بین وزرا و استانداران ناهماهنگی‌هایی در تعیین مدیران کل وجود داشته باشد، باید سریع‌تر درباره همه این موارد در دولت صحبت کنیم تا حل شوند. اکنون شاهد هستیم که خیلی از نیروهای متخصص و دلسوز انقلابی در بیرون از گود (مسئولیت) باقی مانده‌اند که باید به زودی از آن‌ها استفاده شود.

حسینی با بیان اینکه گاهی اوقات افرادی که در خارج از دولت هستند، اظهار نظراتی درباره تغییر کابینه می‌کنند که غلط است. ابراز کرد: آن‌ها صرفاً نظر شخصی خویش را اعلام می‌کنند. مثلاً اخیراً شاهد بودیم درباره یکی از وزرا، جو سنگینی ایجاد کردند که او استعفا داده و از دولت خارج می‌شود؛ اما همه این‌ها شایعه است. ما که در دولت هستیم می‌دانیم خبری نیست.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت وزیر کار استعفای وزیر کار کابینه دولت سیزدهم خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو

به گزارش خبرآنلاین برنی سندرز در بیانیه تند خود به طور مستقیم اتهامات نخست‌وزیر رژیم اسرائیل را رد کرد و گفت: نه، آقای نتانیاهو. این یهودی‌ستیزی یا حمایت از حماس نیست اگر خاطرنشان کنیم که دولت افراطی شما در مدت کم، حدود ۶ ماه، ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزار نفر را زخمی کرده که هفتاد درصد آنها زن و کودک هستند.

این سناتور مستقل ایالت ورمانت آمریکا افزود: این [تظاهرات دانشجویی حامیان غزه در آمریکا] یهودستیزانه نیست اگر به این نکته اشاره کنیم که بمباران شما بیش از ۲۲۱ هزار واحد مسکونی در غزه را به طور کامل ویران و بیش از یک میلیون نفر، تقریبا نیمی از جمعیت این باریکه را بی‌خانمان کرده است.

به نقل از ایرنا وی ادامه داد: این ضدیهودی نیست اگر بدانیم اسرائیل زیرساخت‌های غیرنظامی غزه از جمله برق، آب و فاضلاب را از بین برده، سیستم بهداشت و درمان نوار غزه را نابود کرده، ۲۶ بیمارستان را از فعالیت انداخته و بیش از ۴۰۰ کارمند خدمات درمانی را کشته است.

این سناتور ارشد آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی «به طور غیرمنطقی جلوی ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را گرفته و شرایطی ایجاد کرده است و به این ترتیب صدها هزار کودک با سوء تغذیه و قحطی مواجه هستند.»

سندرز در ادامه یهودی‌ستیزی را «شکل پست و نفرت‌انگیز تعصبی خواند که صدمات غیرقابل توصیفی به میلیون‌ها نفر وارد کرده است».

این نماینده سنای آمریکا در پایان بار دیگر نتانیاهو را خطاب قرار داد و گفت: با تلاش برای منحرف کردن ما از سیاست‌های جنگی غیراخلاقی و غیرقانونی دولت تندرو و نژادپرست خود، به شعور مردم آمریکا توهین نکنید.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو پیشتر معترضان آمریکایی را «یهودی‌ستیز» خوانده و آنها را به حمله فیزیکی به دانشجویان و اساتید یهودی متهم کرده بود.

همزمان با گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ اسرائیل در غزه و تداوم جنایات بی‌مجازات این رژیم علیه مردم بیگناه فلسطین به پشتوانه حمایت‌های مالی، نظامی و سیاسی دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا، دانشگاه‌های آمریکا صحنه سرکوب دانشجویان حامی فلسطین از سوی پلیس است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899841

دیگر خبرها

  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی