Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس هیات فوتبال استان گلستان از قضاوت داور گلستانی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا (مرحله نهایی) خبر داد.

قاسم کوهستانی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس خبری که در سایت فوتبال جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است، "حسن اکرمی"، داور گلستانی، دیدار تیم های ملی ازبکستان و تایلند را در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا قضاوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات فوتبال گلستان، با بیان اینکه این دیدار امروز (سه شنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱) در ورزشگاه شهر نمنگان ازبکستان برگزار می شود، ادامه داد: رقابت های گروه C مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی برگزار می شود که حسن اکرمی به عنوان داور، حسن ظهیری به عنوان کمک داور اول و فرهاد مروجی به عنوان کمک داور دوم قضاوت این بازی را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه داور چهارم این دیدار از کشور سوریه است، خاطر نشان کرد: قضاوت های خوب داور گلستانی و درخشش او در دیگر دیدارها از دلایل انتخاب وی جهت دیدار مذکور می باشد.

به گزارش ایسنا، "حسن اکرمی، متولد ۱۳۶۳ گنبدکاووس است که در سال ۱۳۸۰ داوری را شروع کرده و از سال ۱۳۹۰ در لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران قضاوت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی داوری فوتبال فدراسيون فوتبال گلستان گنبدكاووس مقدماتی جام ملت های آسیا داور گلستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران گفت: مقابل هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، می‌ایستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، امیرساعد وکیل رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران در پی اتفاقات اخیر و تعلیق بازی‌های لیگ دوی فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور، اظهار داشت: درباره وقایع ناگواری که در پایان بازی آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان روی داد باید به این نکته بسیار مهم تأکید کنم که داور در مستطیل سبز، نماد قانون است و همان‌طور که زندگی با بی‌قانونی میسر نمی‌شود، برگزاری مسابقه فوتبال هم بدون داور شدنی نیست و همه وظیفه‌‌ای جز احترام به تصمیم داور نداریم.

وکیل ادامه داد: کمیته انضباطی و اخلاق هیئت فوتبال استان تهران در راستای تأکیدات سید میرشاد ماجدی ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران خود را مکلف می‌داند با هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، مقابله کرده و برخوردی قاطعانه با افرادی داشته باشد که دنبال برهم زدن نظم بازی‌ها و بی‌حرمتی به جامعه داوری هستند.

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نوید برخوردی محکم و قانونی را با خاطیان بازی اخیر داد و تصریح کرد: به باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق‌گرای فوتبال استان تهران که اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می‌دهند، این نوید را می‌دهم که با عوامل هنجارشکن در فوتبال پایتخت، برخوردی در چارچوب ضوابط قانونی خواهد شد؛ به طوری که داوران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه‌هایی که همواره به قوانین پایند بوده‌اند احساس امنیت و آرامش بیشتری در فضای فوتبال استان کنند و کسانی که با هر انگیزه و دلیلی دنبال به آشوب کشیدن فضای رقابت‌های ورزشی فوتبال استان هستند، بدانند که باید عطای هرج و مرج در زمین بازی را به لقایش ببخشند و در مسیر قانون حرکت کنند.

وی با تأکید به قانون‌مداری در دایره فوتبال گفت: فوتبالی که قرار باشد به توهین و خشونت کشیده شود حتی یک ارزن هم نمی‌‌ارزد و همکاران خدوم من در ارکان قضایی هیئت فوتبال استان تهران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد تا عرصه فوتبال استان تهران را بر کسانی که قصد دارند نتایج مسابقات را خارج از زمین بازی رقم بزنند، هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر کنند. رویکرد کمیته انضباطی و اخلاق به شهادت همه افرادی که در جلسات رسیدگی در این کمیته حاضر شده‌اند مبتنی بر اصل احترام به ورزشکاران و زحمتکشان فوتبال استان است، اما از این پس، بیش از پیش به بداخلاقی‌ها واکنش جدی نشان داده خواهد شد و تردیدی ندارم انگیزه من و همه همکارانم در ارکان قضایی هیئت فوتبال، چیزی جز تثبیت عدالت و استقرار انضباط در مسابقات نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران