Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته اول پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک سلاح‌های بادی در بخش آقایان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  با اعلام سازمان لیگ رقابت‌های لیگ دسته یک تفنگ آقایان پنجشنبه 26 خرداد به میزبانی فولاد هرمزگان برگزار می‌شود و تیم‌های هیئت سمنان با هیئت البرز، شهدای ارتش با شرکت ملی حفاری و فولاد هرمزگان با شرکت ملی پالایش و پخش با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهید لطفی هوافضای سپاه در این هفته با قرعه استراحت روبرو خواهد بود.

در بخش تپانچه آقایان که در قالب دو گروه الف و ب برگزار می‌شود تیم فونیکس و غدیر میزبان خواهند بود و تیم‌های فونیکس با هیئت سمنان، هیئت البرز با کوثر قزوین، امیدهای تیراندازی با تیگرا و شرکت ملی حفاری با شرکت ملی پالایش و پخش در گروه الف و همچنین نیروی زمینی ارتش با هیئت گلستان، غدیر با شهید لطفی هوافضای سپاه، هیئت خراسان رضوی با بیمارستان بقیه‌الله و شاهین با تیپ 264 سلماس دیدار خواهند کرد.

همچنین هفته اول لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان روز جمعه 27 خرداد پیگیری خواهد شد و در ماده تفنگ، تیگرا (میزبان) با هیئت ایلام، هیئت کردستان با نیروی زمینی ارتش و فولاد مبارکه سپاهان با باشگاه مقاومت در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در ماده تپانچه نیز تیم شهید لطفی هوا فضای سپاه که میزبان هفته اول خواهد بود با فولاد مبارکه دیدار می‌کند و باشگاه مقاومت با هیئت همدان و نوید ایران جوان نیز با نیروی زمینی ارتش رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان،جشن بزرگداشت هفته کارگر برگزار و از مقام کارگر تجلیل شد.

در این مراسم که در محل سالن همایش های شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر اسکندری رئیس هیات مدیره، مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت، معاونان،مدیران،کارشناسان و جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

جشن بزرگداشت مقام کارگر به مناسبت هفته کارگر و با حضور هنرمندان استانی و ملی برگزار شد و در ادامه از کارگران نمونه و همچنین اساتید نمونه مدیریت آموزش در شرکت فولاد اکسین خوزستان تجلیل به عمل آمد.

فولاد اکسین خوزستان‌تنها تولید کننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولید کننده این محصول در جهان است که به همت کارگران و متخصصان خود توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت