Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی حدود ۲ ماه از ورود سرپرست جدید شرکت عمران پردیس می‌گذرد که وی دستور واگذاری کارگزاری مسکن مهر این شهر را به بخش خصوصی صادر کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، اوایل اردیبهشت ماه امسال با حکم علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، امیرحسین جابر انصاری به‌عنوان سرپرست جدید شرکت عمران پردیس منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ماه‌های اخیر بخش تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر با کُندی مواجه شده که یکی از دلایل آن بلاتکلیفی مدیریت شرکت عمران پردیس پس از رفتن مهدی هدایت به شهرداری تهران بوده است. چهارشنبه هفته گذشته تعدادی از مالکان مسکن مهر پردیس با حضور مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی نسبت به این روند اعتراض کرده و خواستار رسیدگی وزیر راه و شهرسازی به وضعیت نابه‌سامان مساکن مهر این شهر شدند.

یکی مالکان مسکن مهر با طرح این پرسش که چرا به پیمانکاران پول نمی‌دهند، خطاب به مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی گفته بود: پیمانکاران کار نمی‌کنند. متقاضیان 11 سال است که آورده خود را پرداخت کرده‌اند.

یکی دیگر از متقاضیان با بیان این‌که بزرگ‌ترین مشکل ما این است که 11 سال است خانه ما را تحویل نمی‌دهند، گفت: همه ما مستأجریم و صاحبخانه‌ها به ما فشار می‌آورند.

در حالی حدود یک هفته از قول مساعد وزارت راهی‌ها برای حل مشکل پروژه‌های مسکن مهر پردیس می‌گذرد که خبر می‌رسد سرپرست عمران این شهر دستور واگذاری امور کارگزاری مسکن مهر به بخش خصوصی را صادر کرده است. بر این اساس قرار است طی فرآیندی واگذاری کارگزاری مسکن مهر پردیس در قالب "قرارداد حجمی" به بخش خصوصی سپرده شود.

قرار است در واگذاری کارگزاری مسکن مهر پردیس به بخش خصوصی از تجربه سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری استفاده شود. طبق پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از شرکت عمران پردیس قرار است چند ماه پس از واگذاری کارگزاری به بخش خصوصی برای تعدادی از فازهای مسکن مهر پردیس، کارگزاری ایجاد شود. همچنین مقرر است نیروی کار مورد نیاز کارگزاری ها توسط بخش خصوصی مورد نظر سرپرست تامین شود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارگزاری مسکن مهر واگذاری کارگزاری شرکت عمران پردیس مسکن مهر پردیس بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!