Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: تیم نیاز به ترمیم و تقویت داشت و خوشبختانه در این روزها اخبار خوبی را می‌شنویم، در خطوط مختلف نفراتی جذب شدند که می‌توانند موفقیت تیم را رقم بزنند و با این شرایط هواداران با آرامش تیم را حمایت می‌کنند.

محمد پنجعلی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایران اکونومیست، اظهار داشت: این روزها باشگاه در جذب بازیکنان عملکرد خوبی داشته و افرادی مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر را به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک یکی از مسایلی که نیاز مبرم آن احساس می‌شد به بحث جذب بازیکنان خوب و موثر باز می‌گشت که این اتفاق در حال انجام است و امیدوارم در روزهای آینده نیز شاهد استمرار این روند باشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این سال‌ها به یک ثبات رسیده و نباید با تغییرات بدون تفکر، روند کار را دچار اختلال کرد. چند سال قهرمانی را هواداران تجربه کردند و امسال هم به نایب قهرمانی دست یافتیم، این‌ها دلیل نمی‌شود کادر فنی را عوض کنیم و باید مدیران باشگاه از مجموعه تیم و کادر فنی حمایت همه جانبه داشته باشند تا پرسپولیس همچنان به روند خوب خود ادامه دهد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط این تیم و امیدهای ایران هم گفت: متاسفانه واقعیتی وجود دارد که باید به ان اذعان داشت، ما مشکلاتی داریم که نسبت به آن بی‌توجه بوده و در زمان بروز اتفاقات، همه چیز را سر کادر فنی خراب می‌کنیم. همین الان وضعیت تیم ملی فوتبال ایران را ببینید،‌ در شرایطی که سایر رقبا در حال برگزاری دیدارهای دوستانه هستند، ما در قطر اردوی آماده‌سازی خود را برپا کرده و تنها یک دیدار با الجزایر برگزار کردیم.

پنجعلی یادآور شد: وقتی برای تیم ملی کشورمان چنین مشکلاتی وجود دارد، وضعیت و تکلیف تیم امید مشخص است. آنهایی که از بازیکنان امید و از شرایط تیم انتقاد می‌کنند کلاه‌خودشان را قاضی کنند که ما برای این تیم و بازیکنان آن چه کردیم، که انتظار خلق شگفتی و معجزه داریم؟ تیم امید همیشه به حال خود رها شده و در زمان بازی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، به نظر من الان کار درستی آغاز شده و یک نفر می‌خواهد تیم را در یک برهه زمانی به موفقیت برساند و نباید با نتایجی که در ازبکستان رقم خورد،‌ دست به تغییرات بزنیم.

وی تاکید کرد: مشکل فوتبال ما فنی نیست که با آمدن یا رفتن یک مربی یا تغییر چند بازیکن، موضوع  ختم به خیر شود، موضوع اصلی ما نوع نگاه و تفکر سیستمی است. باید زیرساخت‌ها را درست کنیم تا تیم موفق شود. این توانایی و پتانسیل در بازیکنان ایرانی وجود دارد اما تا کار از ریشه درست نشود،‌به چیزی که می‌خواهیم نمی‌رسیم.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به زمان باقی مانده تا آغاز جام جهانی گفت: اگر قرار است با تیم‌های مختلف دیدارهای دوستانه داشته باشیم باید به سراغ تیم‌هایی برویم که تیم ایران را تحت فشار قرار داده و عملا عرصه را بر ما تنگ کنند. متاسفانه به فوتبال آنطور که دنیا نگاه می‌کند، توجهی نداریم و می‌خواهیم از راه‌های میانبر به هدف برسیم که شدنی نیست.

او تصریح کرد: تا این نوع نگاه و تفکر درست نشود، تیم امید به جایی نمی‌رسد. ما اول باید آکادمی‌های فوتبال را به همان شیوه‌ای که در دنیا تشکیل و اداره می‌شود،‌ را در کشور راه‌اندازی کنیم و اجازه دهیم فوتبال برای خود درآمدزا باشد. به حق پخش تلویزیونی توجه کنیم و از بازیکنان مستعد و آینده‌دار در تیم‌های خود بهره ببریم. همین بازیکنان گمنام امروز، فردا قابلیت ترانسفر شدن دارند و می‌توانند برای یک تیم، درآمدزایی داشته باشند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، باشگاه پرسپولیس ، تیم امید

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس تیم امید تیم امید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر را برگزار کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود. تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد. با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو (آقا وسط) پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟