Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@17:12:34 GMT

CBS آمریکا: حتی خط حمله ایران هم از ما بهتر است!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۷۳۲۷

شبکه تلویزیونی CBS آمریکا وضعیت خط حمله تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی را مناسب نمی داند

یک ژورنالیست آمریکایی به بررسی نقاط ضعف تیم ملی این کشور در جام جهانی پیش رو پرداخته است. او خط دفاعی را دارای ضعف می داند اما اعتقاد دارد مهم ترین مشکل تیم در خط حمله است.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال آمریکا در حالی خود را آماده حضور در بیست‌ودومین دوره جام جهانی می‌کند که در گروه B با تیم‌های انگلیس، ایران و ولز همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس - CBS» آمریکا در مطلبی به قلم «راجر گونسالس» در فاصله پنج ماه مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2022 قطر، به طرح پنج مسئله مبرمی که گِرگ برهالتر سرمربی آمریکا با آن مواجه است، پاسخ داده است.

در بخشی از این مطلب با طرح این پرسش که «آیا خسوس فریرا باید مهاجم شماره یک تیم ملی آمریکا در جام جهانی قطر باشد؟»، آمده است؛ «بله اما به طور پیش فرض! هیچ حفره‌ای بزرگتر از حفره مهاجم در تیم تحت‌هدایت برهالتر وجود ندارد و این شامل پست دفاع میانی نیز می‌شود. در جام جهانی، آمریکا با تیم‌های انگلیس، ولز و ایران روبرو خواهد شد که گزینه‌های بسیار بهتری در خط حمله دارند. بله، حتی ایران».

در ادامه مطلب راجر گونسالس با بررسی گزینه‌های برهالتر برای خط حمله آمده است: «توانایی خسوس فریرا در انتخاب هم‌تیمی‌هایش  برای رد و بدل کردن پاس و فرم گلزنی اخیرش به او برای تبدیل شدن به گزینه اول خط حمله تیم ملی آمریکا کمک خواهد کرد. در حال حاضر فریرا در این زمینه پیشتاز است اما همه این سناریوها می‌توانند در یک لحظه تغییر کنند».

ترجمه: تسنیم

اخبار داغ 

عابدزاده رینا، عابدزاده رینا، دنیا چقدر کوچک است! شوخی اسکوچیچ با تیم ملی؛ تعویض سردار آزمون در تنها بازی تدارکاتی! دروازه بان رقصنده ای که استرالیا را به جام جهانی رساند / عکس رفتار متفاوت کریم بنزما با نوجوانی که از بین تماشاگران به سمت او دوید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۷ سنت معادل ۰.۰۸ درصد کاهش به ۸۸ دلار و ۳۳ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز سه‌شنبه به دنبال آغاز مذاکرات آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره و آرام شدن ترس از گسترش درگیری‌ها در خاورمیانه کاهش یافته است. اما نگرانی در مورد دورنمای نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا همچنان بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 7 سنت معادل 0.08 درصد کاهش به 88 دلار و 33 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 11 سنت معادل 0.13 درصد کاهش، 82 دلار و 52 سنت معامله می‌شود.

رشد 15 درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشتهمذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال

مذاکره کنندگان حماس در روز دوشنبه قاهره را ترک کردند تا پس از گفتگو با میانجیگران قطری و مصری برای پاسخ به پیشنهاد صلح چند مرحله‌ای رژیم صهیونیستی تصمیم‌گیری کنند.
انتظار می‌رود حماس طی دو روز آینده پاسخ خود به این پیشنهاد را اعلام کند.
در این بین حمله رژیم صهیونیستی به منطقه رفح علیرغم هشدار سران کشورهای خارجی ادامه دارد.
ادامه حمله یمنی‌ها به کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ و کانال سوئز مانع کاهش قیمت نفت می‌شود و اگر ترس از مختل شدن عرضه وجود داشته باشد قیمت آن را بالا خواهد برد.
از طرف دیگر سرمایه‌گذاران منتظر نتیجه اجلاس فدرال رزرو آمریکا در اول ماه مه هستند. تورم بالا در این کشور احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره را پایین آورده است. کاهش نرخ بهره اقتصاد را تقویت کرده و تقاضا برای نفت را بالا می‌برد.
انتهای پیام/55

دیگر خبرها

  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود