Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:22:49 GMT

جزئیات وام ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۷۳۸۷

جزئیات وام ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل اعلام شد

مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در اجرای بند هشت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اگر ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اختصاص داده شود، این صندوق در شهر تهران برای هر دانشجوی متأهل و اگر هر دو زوج دانشجو باشند به یکی از آنها، ۱۵۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن اختصاص می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر، ۱۲۰ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک، ۶۵ میلیون تومان به عنوان ودیعه مسکن در اختیار دانشجویان قرار خواهیم داد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ و برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۲ میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی و ۳ میلیارد یورو فاینانس برای ساخت و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی دیده شده است که امیدوارم هرچه زودتر در اختیار دانشگاه‌های کشور قرار گیرد.

وی گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده، اغلب دانشگاه‌ها با فقدان زمین برای خوابگاه سازی مواجه نیستند و دانشگاه‌ها در صورت اقدام به ساخت خوابگاه، از حمایت صندوق رفاه دانشجویان در چارچوب قوانین و مقررات برخوردار خواهند شد.

کد خبر 5513086 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم مسعود گنجی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم صندوق رفاه وام دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان مصاحبه دکتری وزارت علوم کنکور 1401 سازمان سنجش دانشگاه ها دانشگاه علوم پزشکی ایران آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور دانشگاه تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان