Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:12:16 GMT

آلودگی هوا سه شهر در کردستان را به تعطیلی کشاند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۷۵۵۲

آلودگی هوا سه شهر در کردستان را به تعطیلی کشاند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ به دنبال صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی روز گذشته اداره کل هواشناسی استان کردستان و تداوم آلودگی‌ها، به پیشنهاد کمیته اضطرار آلودگی هوا و با تصویب ستاد مدیریت بحران استان، امروز سه شنبه ۲۴ خردادماه، ادارات، سازمان‌های دولتی، مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان کردستان در شهرستان‌های سنندج، سقز و دیواندره تا پایان وقت اداری تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، آلودگی هرچند با شدت کمتر تا اواخر وقت امروز سه شنبه ۲۴ خردادماه تداوم می‌یابد، کمیته اضطرار آلودگی هوا استان از شهروندان به ویژه بیماران تنفسی، قلبی - عروقی و کودکان درخواست کرده است از ترددهای غیرضروری خارج از منزل و فعالیت در فضای باز خودداری کنند.

همچنین بر اساس اعلام پیش تر این کمیته، همه فعالیت‌های ورزشی در سطح استان، امروز سه شنبه ۲۴ خردادماه، ممنوع است.

کد خبر 5513906

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج آلودگی هوا گرد و خاک بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا سفر استانی امام رضا ع جهرم دهه کرامت میلاد امام رضا ع خراسان رضوی آمار کرونا مشهد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا (سه‌شنبه) تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

فهیمه راستی امروز ۱۷ اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از فردا (سه‌شنبه) تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

وی افزود: بیشترین سرعت وزش باد در نیمه غربی و جنوب شرق استان کرمان پیش بینی می‌شود لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی از مناطق شمال و غرب استان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود