Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر کانادا در فاصله چند روز بعد از دیدار حضوری‌اش با رئیس جمهور آمریکا اعلام داشت که برای دومین بار تست ابتلایش به کووید-۱۹ مثبت شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا روز دوشنبه در توئیتی با اعلام این خبر از همه تقاضا کرد که در برابر این ویروس واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت که حالش مساعد بوده و دلیل آن نیز واکسینه شدنش در برابر کووید-۱۹ است.

تست کرونای نخست وزیر کانادا در حالی برای دومین بار مثبت اعلام شده که او چندی پیش به دیدار جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و دیگر رهبران قاره آمریکا در اجلاس مرتبط با آن در شهر لس آنجلس رفته بود. بایدن روز جمعه گذشته با ترودو "عکس خانوادگی" انداخت و همچنین روز پنجشنبه نیز با او ملاقات کرد.

ترودو در ماه ژانویه نیز تست ابتلایش به کووید-۱۹ مثبت شده بود.

این نخست وزیر کانادا همچنین در نخستین ماه‌های همه گیری بعد از مثبت شدن تست کرونای مربوط به همسرش در خانه‌اش قرنطینه شد.

کانادا از جمله کشورهای دارای بالاترین میزان واکسیناسیون علیه کروناویروس محسوب می‌شود در حالی که این واکسیناسیون در وهله اول به نحوی طراحی شده که جلوی بد حال شدن کسانی که به این ویروس آلوده شوند را می‌گیرد.

به گزارش پایگاه "گلوبال نیوز" ترودو در توئیت خود نوشت: "من تست ابتلایم به کووید-۱۹ مثبت شده است. من از خط مشی‌های مربوط به سلامت عمومی پیروی کرده و به قرنطینه خواهم رفت. حال من مساعد است چون واکسنهایم را تزریق کرده‌ام. بنا بر این اگر شما واکسنها را تزریق نکرده‌اید واکسینه شوید و اگر می‌توانید واکسن بوستر را هم تزریق کنید. بیایید خودمان از نظام بهداشت و درمانمان با یکدیگر محافظت کنیم.

بر اساس این گزارش این نخست وزیر کانادا سه دوز واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده است.

قرار است ترودو چندی بعد به منظور شرکت در اجلاس گروه هفت در تاریخ ۲۶ ژوئن به آلمان سفر کند اما مشخص نیست آیا خبر مثبت شدن تستش بر آن برنامه‌ها تاثیر خواهد گذاشت یا خیر.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جاستین ترودو ، کروناویروس ، کانادا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جاستین ترودو کروناویروس کانادا نخست وزیر کانادا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه از سفر ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دوحه خبر داد.

به گزارش تسنیم، یک مقام آگاه از مذاکرات آتش بس در غزه به رویترز گفت که ویلیام برنز رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند در حالیکه مذاکرات غزه «در آستانه فروپاشی» است.

این مقام همچنین بیان کرد که واشنگتن و دوحه فشار حداکثری را بر روی اسرائیل و حماس بمنظور ادامه مذاکرات وارد خواهند آورد.

رژیم صهیونیستی چشم‌انداز آتش‌بس در غزه را تضعیف کرده زیرا درخواست حماس مبنی بر پایان جنگ و خروج نظامیانش از غزه در ازای آزادی گروگان‌ها را نمی‌پذیرد.

حماس امروز اعلام کرد که دور مذاکرات آتش بس در قاهره به پایان رسیده است و هیات حماس امشب برای مذاکره با رهبری این گروه به قطر باز خواهد گشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • نخست وزیر ارمنستان: تعلیق مذاکرات مرزی با آذربایجان، منجر به جنگ می‌شود
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند