Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@02:31:31 GMT

جایگزین عبدالملکی کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۸۳۹۲

جایگزین عبدالملکی کیست؟

گروه سیاست سایت فردا - مثل همیشه به محض رفتنی شدن یک نفر از کابینه، حرف و حدیث‌ها درباره گزینه جایگزین او شروع شده است. اگرچه در مورد اخیر یعنی استعفای وزیر کار ، با توجه به حواشی عملکرد عبدالملکی و احتمال کنار گذاشتن او از خیلی قبل‌تر گمانه‌هایی مطرح می‌شد. 

به هر روی، دیگر حجت‌الله عبدالملکی وزیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به گفته سخنگوی دولت دوباره استعفا داده و از این مسئولیت کنار کشیده است. سیدابراهیم رئیسی نیز با پذیرش استفعای او محمدهادی زاهدی وفا را به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی کرده است. 

سخنگوی دولت درباره او هم گفته که دکتر محمد هادی زاهدی وفا که به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب می شوند، پیش از این تعامل و همکاری نزدیکی با دولت داشته اند. ایشان معاون اقتصادی وزیر اقتصاد، عضویت در شورای عالی دفاع و تامین اجتماعی عضویت در ستاد تنظیم بازار و ... برخی از سوابق ایشان است.

بر این اساس سرپرست فعلی را می‌توان یکی از گزینه‌های جایگزینی عبدالملکی به حساب آورد. رسانه‌ها اما پیشتر اسامی دیگری را به عنوان جایگزین وزیر کار معرفی کرده بودند. مثلا تجارت نیوز نوشته بود: «از دو گزینه احتمالی برای جانشینی عبدالملکی یاد می‌شود؛ یکی حمید رضا حاجی بابایی نماینده کنونی مجلس و دیگری مهرداد بذرپاش، رئیس کنونی دیوان محاسبات کشور.»

گفتنی است، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده کنونی مجلس و وزیر پیشین آموزش و پرورش است. مهرداد بذرپاش گزینه دیگر وزارت نیز فردی که از مدیر عاملی سایپا تا ریاست سازمان ملی جوانان و نمایندگی مجلس را هم در کارنامه خود دارد.

 

»

 

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت کار عبدالملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 مجری تلویزیون در شبکه افق خطاب به دولت سیزدهم با اشاره به عدم افزایش حق مسکن کارگران گفت: «مجلس و دولت خیلی در زمینه مسکن موفق بودید که حق مسکن کارگران را ثابت نگه داشتید؟» حرف‌های این مجری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • تولید زعفران به ۲۳۰ تن رسید
  • امام فرشته‌ها کیست؟! + فیلم
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم