Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:22:46 GMT

حریم قانونی راه در جاده شوشتر به دزفول آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۸۴۰۶

حریم قانونی راه در جاده شوشتر به دزفول آزاد شد

ابوذر موحد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح چهار خطه دزفول- شوشتر - ملاثانی سال‌های زیادی است به دلایلی از جمله وجود معارضان متوقف شده حال آنکه حریم این جاده به میزان ۲۲.۵ متر از وسط جاده است.
وی ادامه داد: قطعه‌هایی از این جاده در سال‌های گذشته آزادسازی شده ولی مهمترین قطعه آن که تاکنون با ممانعت کشاورزان متوقف بود به طول هشت کیلومتر از سمت صالح شهر به دزفول با دستور دادستان، همکاری یگان ویژه و معاونت عمرانی فرمانداری دزفول با استفاده از ماشین آلات شهرداری از کیلومتر ۱۸ تا ۲۳ آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول با بیان اینکه معارضان در حریم جاده اقدام به کشت کرده بودند، بیان کرد: آزادسازی حریم این جاده برای تعریض و بهسازی به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز شمال خوزستان انجام شد.

وی افزود: سالانه تصادفات منجر به فوت زیادی در این جاده رقم خورده است که با تعریض جاده این آمار کاهش خواهد یافت.

طرح جاده دزفول به شوشتر از اردیبهشت ۹۹ با اعتبار اولیه ۸۶۶ میلیارد ریال آغاز شده و مدت اجرای آن ۳۶ ماه است.

این طرح در محدوده شهرستان دزفول به چهار قسمت تقسیم شده که حدود ۲۳ کیلومتر است، کیلومتر یک تا پنج این طرح شامل پل هوایی سه راهی حمزه تا سیاه منصور به طور کامل آسفالت شده است.

پیش از این دادستان عمومی و انقلاب دزفول اعلام کرده بود معارضان طرح تعریض جاده دزفول- شوشتر یک ماه برای رفع تصرف فرصت دارند در غیر این صورت در چارچوب قانون با آنان برخورد می‌شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول تردد جاده ای خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول تردد جاده ای خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست

پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و با وجود اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آن ها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار