Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی رضاخواه در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره آخرین وضعیت ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها در سامانه‌های ثبت حقوق و مزایا و پاکنا، گفت: سامانه پاکنا برای ورود میزان حقوق و دستمزد کارکنان دولت طراحی شد اما در چند ماه اخیر به دلیل تصمیمات اشتباه تمام سامانه بهم ریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صحبتی با مدیرعامل یکی از شرکت‌های صنعتی داشتم که می‌گفت به دلیل ناهماهنگی در میزان افزایش حقوق‌ها، برخی حقوق‌ها بسیار زیاد افزایش پیدا کرده است به طوری که حقوق نگهبان یک شرکت ۴۰ میلیون تومان شده است. اگر قرار به اتخاذ تصمیمات جزیره‌ای بود پس چرا سامانه پاکنا طراحی شد.

وی افزود:‌ این چه نوع تصمیم‌گیری است که برای افزایش حقوق اعضای هیئت علمی سقف تعیین می‌شود اما به یک باره حقوق یک نگهبان به ۴۰ میلیون تومان می‌رسد. این وضعیت باعث مهاجرت اعضای هیئت علمی می‌شود. چه کسی پاسخگوی ناهماهنگی‌ها است. چرا جزیره‌ای عمل می‌شود؟

رضاخواه با انتقاد از عملکرد وزارتخانه‌ها در ثبت نکردن اطلاعات حقوق کارکنان خود گفت: اگر قرار است آقای لطفی رئیس سازمان امور استخدامی در اینجا حاضر شده و صرفا گزارش دهد و بگوید که قبل از آن‌ها اتفاقی نیفتاده، کافی نیست. باید پاسخ دهند که در زمان حضور دولت فعلی چه اقدامی کرده است نه اینکه فقط بگوید که در گذشته کاری نشده است.

کد خبر 683249 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق و دستمزد دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده